joggis Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 hvor kjører du åndingen fra toppdekselet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2013 Ned under bilen, men lurer på om jeg må ta den inn før turbon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2013 har nå snakket med BT ang åndinga, og den må inn i innsuget igjen, så den må nok inn foran turbon igjen ja søndag skal panseret lakkeres og i løpet av helga skal hele bilen vaskes skikkelig og polere bort alt av gummirester som er oppover hele bakskjerma og nye dekk skal på alpina felga så alt skal komme i vognkortet har da igjen å montere nytt senkesett og senkeskålersamt 4 hjuls kontroll som skal bli gjort i løpet av mandag/tirsdag neste uke. torsdag skal jeg i bremsebenken da må jeg bremse 330hk og ca 520nm så blir alt godkjent som det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2013 4 hjuls kontroll tatt idag + alpina felger på plass rundt hele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 4 hjuls kontroll tatt idag + alpina felger på plass rundt hele WP_000246.jpg Ser bra ut det her da:) Godt jobba. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m535i e28 Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Før åver pengene mine med en gang!! Eller lever dem tilbake snarest! venta i åver en mnd nå og du svarer ikke når jeg kontakter deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Må sikkert på bimmeren.no og ta kontakt me han:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2013 Før åver pengene mine med en gang!! Eller lever dem tilbake snarest! venta i åver en mnd nå og du svarer ikke når jeg kontakter deg! har ikke vi nettopp snakket sammen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 hehe lille morten...slutter aldri å halv-lure folk Marionette og destroyy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngve Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Før åver pengene mine med en gang!! Eller lever dem tilbake snarest! venta i åver en mnd nå og du svarer ikke når jeg kontakter deg! Du er nok ikke den eneste som venter på penger fra denne karen, pengene våres er nok allerede brukt på bilen tenker eg. Så i praksis er den vel delvis vår? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Så en av "den harde kjerne" i bmw miljøet klarer ikke og gjøre opp for seg:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2013 joda, gjør det. Bare litt for treg til tider :/ Marionette reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Du er vel alltid treig når det gjelder tilbakebetalinger... Kanskje på tide å gjøre noe med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2013 Ja, er vell det i grunn.. Å sende ting fortere og :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m535i e28 Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Ja, er vell det i grunn.. Å sende ting fortere og :/ håper du ordner opp i dette morten! husk du er en flink mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå