Netlandet Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Gjort av BBS RS hjula? 100 ganger penere enn de fæle Brock hjula du har på nå Liker bilen din veldig godt!
Morty999 Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 bbs'ene er nok solgt. hehe hafsmo, jeg må beklage. men den er ikke blitt levert, men nå er jeg kommet hjem. så skal levere den i morgen. nå som jeg har prøveskilter på bilen
Morty999 Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 sitter å vurderer å bygge bur, bøttestoler osv i denne nå .og lage en rein bane/drifting bil men er usikker på hva jeg gjør. hmm noen ideèr?
dunderdo Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 sitter å vurderer å bygge bur, bøttestoler osv i denne nå .og lage en rein bane/drifting bil men er usikker på hva jeg gjør. hmmnoen ideèr? Bygg bur! Det er noe du ikke kommer til å angre deg på hvis/når det smeller... Jeg kan se for meg att det går fort i svingene å da er det viktig med sikkerhet... Eller du kan la vær hvis du er en av kamikaze pilotene fra japan.... Jeg har selv ligget i koma å det er ikke kult for å si det sånn
Morty999 Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 hmm, ja jeg vurdere bur. men hvor får man kjøpt det til e28 da tro? hmm
knut_olestad Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Wut? Banebil av denne? Nehei! Da kjøper du en sliten 518 og flytter alt over på, må ta vare på de 535`ene som finnes vet du
Vaksdal haien Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Eg kjøpte bur til min e28 hjå pedersen racing.
S.Hafsmo Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Fikk melding fra André78 at kassen var mottatt. takker for assistansen Morten! Flott at du gidda å hjelpe meg med dette!
BmwKlovn Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 hvis det en orginal m535i så ville jeg nok ikke bygd noe banebil av den nei. Kjøp deg et annet kaross.. Dessuten, kjipt å drive å bygge bur på en gateregistrert bil, ender bare med å bli stoppa og så må det ut osv osv osv ;p
Superbeetle Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Er jo mye kulere å ha en bil som kan brukes på gaten da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå