Gå til innhold

E34 M5 med Schmidt felger

Share

Anbefalte innlegg

Må bare få sagt at det som skjedde idag med bilen din var helt sinnsykt kjipt! Kunne se at dette gikk godt inpå deg.. Og det forstår eg sykt godt!.. Det var bare helt sinnsykt kjipt!! Dette er jo sikkert norges strøkneste og feiteste M5.. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for omtanken, det var jævli kjipt ja :(

Men men, you play the game you feel the pain, eller noe sånnt :lol:

Får se positivt på det, hadde tenkt å lakke opp akuratt den bakskjermen alikevel. Nå må jeg bare bytte den først.

Det fikser seg, er bare så utrolig kjedlig å være uten bil når sesongen akuratt er beggynnt.

Ellers var det er bra "drifte heat" helt til det gikk galt 8)

Det som skjedde var at jeg faen ikke såg de dekka før det smallt, hadde jeg sett de var der hadde jeg jo aldri lagt den så brei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars bilen min :cry:

Men ny bakskjerm er bestillt og har fått avtalt time hos en meget dyktig karroseri arbeider. Så da blir det som nytt :wink:

Var faktisk litt rust på den bakskjermen når vi undersøkte skaden, så da er det jo like greit å få den byttet.

Skal også lakkere opp igjen baggasjerom, panser pluss noen små ting med det samme.. Får bare ikke håp det tar så lang tid.

ceqouddyuhobubwckvgv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for omtanken, det var jævli kjipt ja :(

Men men, you play the game you feel the pain, eller noe sånnt :lol:

Får se positivt på det, hadde tenkt å lakke opp akuratt den bakskjermen alikevel. Nå må jeg bare bytte den først.

Det fikser seg, er bare så utrolig kjedlig å være uten bil når sesongen akuratt er beggynnt.

Ellers var det er bra "drifte heat" helt til det gikk galt 8)

Det som skjedde var at jeg faen ikke såg de dekka før det smallt, hadde jeg sett de var der hadde jeg jo aldri lagt den så brei...

ja..det var synd..var akkurat på motsatt side av banen og såg akkurat på deg i det du smelte inn i dekkene.. Då låg du forresten veldig brei :lol:

Irreterte meg egentlig litt korfor di i det hele tatt stod der.. menmen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...