Olelink Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 MÅ bare titte innom denne tråden i ny og ne. Bilens farge er så digg og de felgene gjør seg så godt på bilen. I mine øyne en perfekt M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Må bare få sagt at det som skjedde idag med bilen din var helt sinnsykt kjipt! Kunne se at dette gikk godt inpå deg.. Og det forstår eg sykt godt!.. Det var bare helt sinnsykt kjipt!! Dette er jo sikkert norges strøkneste og feiteste M5.. Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Hva har skjedd??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Hva har skjedd??? han var så uheldig på banen i en sladd og traff tre lastebilhjul med ræven og knuste baksjermen på bilen, lykt og lister på bakfanger osv... Det var bare så sykt kjipt når dette skjedde!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 nei satan! At det er mulig å ha uflaks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 uff, utrolig kjipt! Varmebestandig lakk du har brukt på motoren og sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Ååå, fy f... så surt da!! Håper du får fiksa det kjapt opp igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 NEI Kondolerer med bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 Takker for omtanken, det var jævli kjipt ja Men men, you play the game you feel the pain, eller noe sånnt Får se positivt på det, hadde tenkt å lakke opp akuratt den bakskjermen alikevel. Nå må jeg bare bytte den først. Det fikser seg, er bare så utrolig kjedlig å være uten bil når sesongen akuratt er beggynnt. Ellers var det er bra "drifte heat" helt til det gikk galt Det som skjedde var at jeg faen ikke såg de dekka før det smallt, hadde jeg sett de var der hadde jeg jo aldri lagt den så brei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Kjipt det er ja,og som du sier nå som sesongen akkurat har startet tatt bilde av skaden eller?? få se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Åff, noe så kjipt. Men godt å lese at det var "riktig" side som ble skadet. Virker som du er en nøye kar, så blir nok som ny igjen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 Stakkars bilen min Men ny bakskjerm er bestillt og har fått avtalt time hos en meget dyktig karroseri arbeider. Så da blir det som nytt Var faktisk litt rust på den bakskjermen når vi undersøkte skaden, så da er det jo like greit å få den byttet. Skal også lakkere opp igjen baggasjerom, panser pluss noen små ting med det samme.. Får bare ikke håp det tar så lang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Ikke det værste jeg har sett. Ser jo også ut som bakfanger er hel, så slipper den utgiften (ikke billig) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 Den klarte seg bra ja, må bare lakkes på nytt.. Det var veldig greit. Hadde blitt dyrt å kjøpt den ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Takker for omtanken, det var jævli kjipt ja Men men, you play the game you feel the pain, eller noe sånnt Får se positivt på det, hadde tenkt å lakke opp akuratt den bakskjermen alikevel. Nå må jeg bare bytte den først. Det fikser seg, er bare så utrolig kjedlig å være uten bil når sesongen akuratt er beggynnt. Ellers var det er bra "drifte heat" helt til det gikk galt Det som skjedde var at jeg faen ikke såg de dekka før det smallt, hadde jeg sett de var der hadde jeg jo aldri lagt den så brei... ja..det var synd..var akkurat på motsatt side av banen og såg akkurat på deg i det du smelte inn i dekkene.. Då låg du forresten veldig brei Irreterte meg egentlig litt korfor di i det hele tatt stod der.. menmen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå