Gå til innhold

Min '01 E39 525i sedan. Vurderes nå solgt.

*MrB*
 Share

Anbefalte innlegg

Oi. Her har det jammen vært aktivitet i tråden min. Og jeg nom nesten hadde glemt den selv...

Bilen er senket med Eibach Pro Kit og Bilstein B8 (Sprint). Eibachfjærene skal gi 30/25 senking, men disse senkedemperne fra Bilstein øker dette litt. Jeg vil tippe at det ligger på ca 50/40 nå. Det går stort sett fint. Også på vinterstid, men jeg vil ikke anbefale kombinasjonen for de som kjører mye på ubrøytet vei. Da blir det brøyting. Her i Bergen er det sjelden noe problem.

iskald: Jeg prøvde 520i 2,2 før jeg kjøpte denne, og den fungerte fint den. Føltes langt fra undermotorisert. Så egentlig for meg at jeg skulle ha en slik selv. Men 525i orker litt mer på lave turtall, og når jeg kom over en pen 525i så var valget ganske enkelt :)

Og bilen har klima ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Husker ikke hva jeg havnet på i pris for fjærer og dempere, men det var ikke for ille. Dette er ikke noe problem å få godkjent. Finnes TUV-papirer på alt.

Forøvrig dårlig med oppdateringer her, men det skjer ikke så mye spennende med bilen heller. Kan nå slenge inn et bilde jeg tok i dag. Sannsynligvis siste bilde av bilen før vinterhjulene må på.....

525i_oct09.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig flott e39 dette :D Nærmest perfekt i mine øyne!

Behandler du hovedlysene (lykteglassene) med noen? Ser så utrolig blanke ut :) Mine begynner å bli litt matt, så er ute etter noen tips til å freshe de opp litt 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...

Oppdaterer med litt sommerbilder. Denne bilen vurderes nå solgt, da den står mye ubrukt. Lager vel en salgstråd etterhvert, men det er bare å ta kontakt allerede nå, om noen skulle være interessert. Rustfrie, strøkne E39 vokser ikke på trær lenger :)

fiz0h5wxlvaaspfs8fbq.jpg

3f83iqgty7qj2klu5ose.jpg

6lwrcjsaod6xhr6ekxbp.jpg

0wma56obgpeolajzn8d8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...