maxiim Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Tenkte jeg skulle legge ut bilen min å høre om ka folk sunnes og om tips ka jeg kan gjer med den. Type: 523i Mod: 1996 Motor: 2,5 liter 170hk Gear: Manuell 5 trinns Ting som er gjort: M5 Fanger M5 Ratt M5 Felger M5 Gearkule Ønsker få gjort: Bytte innsug Bytte bakfanger Fikse sub Effektannleg Chip Kvasskam Senke Nåkka meir folk sunnes jeg kan gjer ma den? Bilen er helt fin. Fult av utstyr. Jeg sunnes den går ganske godt. Gleder me til å ha på større innsug sånn at jeg får 525 Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 bilder er noe dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 bilder er noe dritt Kommer straks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Gratulerer! har samme bil selv, går egentlig helt greit disse Shadowline, facelift lykter, m5 spoilerliste, senk.. Men, må få bilder da edit: lyktene var på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 Gratulerer! har samme bil selv, går egentlig helt greit disse Shadowline, facelift lykter, m5 spoilerliste, senk.. Men, må få bilder da edit: lyktene var på plass Takker Ja i må bare ende størrelsen på alle bildan .. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 Noen nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Bytte felg å senk hadde klart seg lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Ja, senk og felger er bankers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 jah de kommer, men er ikkje ført prioritert. Vurdere å sette på turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Stilig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå