Gå til innhold

Min E39 540iAT (Solgt 20.10.11).

Share

Anbefalte innlegg

Du venter forsatt på lakk ja. Venta spent på bilder og et smil i tråden din Steffan.

Flere ting på gang ja (fjærer etc..). Blir gøy følge tråden og sjekke bilen din på våler nå.

Håper på slenge med en tur da :-)

Kan vel umulig være lenge til de er ferdige nå, skal ringe han imorgen.

Jepp, blir litt skruing fremover, pratet med Fredrik idag, så delene er på vei hit nå 8) .

Og klart det er plass til deg på Våler, vi har jo hatt artige runder der før...

Men du skal vel presse din Touring der opp endel nå vel? Må jo få testet den skikkelig etter alle de utskiftninger du gjør om dagen :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 535
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men du skal vel presse din Touring der opp endel nå vel? Må jo få testet den skikkelig etter alle de utskiftninger du gjør om dagen :P .

Tja, er så mye jeg skulle fikset, litt tung til bane bruk og litt avhengig komme hjem med hel bil da dette er pendlerbil også. Vært på noen autoslalomer nå, å det har vært forholdsvis morro det men henger bakerst på lista tross litt satsing så spørs om jeg kun kjører familiekjøring. Vurder litt bil nr 2 igjen etter mondeon ble solgt for blir litt fast låst sånn det er nå. Men dyrt da med 2 biler. Ja ja får se :-).

Venter i spenning på din tourings oppdateringer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, er så mye jeg skulle fikset, litt tung til bane bruk og litt avhengig komme hjem med hel bil da dette er pendlerbil også. Vært på noen autoslalomer nå, å det har vært forholdsvis morro det men henger bakerst på lista tross litt satsing så spørs om jeg kun kjører familiekjøring. Vurder litt bil nr 2 igjen etter mondeon ble solgt for blir litt fast låst sånn det er nå. Men dyrt da med 2 biler. Ja ja får se :-).

Venter i spenning på din tourings oppdateringer :-)

Riktignok var vi på Gardermoen, men det var ikke meningen at du skulle prøve å lette med bilen... :lol:

12451.jpg

Morsomt med touring på bane, man kjører jo bare mot seg selv. Poenget for meg er å lære bilen bedre å kjenne, slik at jeg vet hvordan den oppfører seg når man presser den på grensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he ja satset litt men SteffanC hadde faktisk hjul løft på sin forrige touring på våler banen ifor. :-) Har ingen bilde nå da jeg er på arb.

Som du sier Henrik må enn være sin egen konkurrent, ta med seg sin egen erfaringer og ha det gøy. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med pakke , merker det kribler litt da. :-)

Må si du har fått gjort endel siden du fikk bilen og med senken så er du vel i mål for en tid kansje?

Får slenge ut noen bilder underveis da Steffan :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått gjort endel nå ja, men det er div. igjen for å få den tilbake i god stand. Og ja, blir en stund til større mods. Er ikke den billigste hobbyen for en småbarnsfar :roll: .

Får slenge ut noen bilder underveis da Steffan :-)

Var stort sett en litt demontert V8'r å ta bilder av i kveld, så gadd ikke å bruke tid på det.

Bilder kommer etter speil og senk 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått på senk nå eller? :bmw:

Go morgen, er ihvertfall det for skift arbeidere :lol: .

Jepp, bilen ble senket igår. Veldig grei jobb, siden det bare er foran som skrues.

Bak ble bilen senket på diagnosekontakten :lol: .

Har blitt lovet speil og deksel på mandag, så da blir det bærre lækk'ert.

Har jo skrevet over her, at ingen bilder skulle postes før nye speil var montert. Men skal alikevel se om jeg rekker å få tatt noen ikveld 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker jobber du kvelden nå på en fredag? Si ifra kan du jobbe der jeg jobber, he he :-).

Ja etter pratet med deg før idag så må jeg si du har hatt en enkel oppgave med senken sett iforhold til hva hvilke risiko jeg skal til med, hmm.

Ja trodde var nesten alene måte vente jeg men ser andre også må. Ikke hyggelig for oss som er så gira på bilen men 3T`er ;-).

Blir morro se bilder men enda mere gøy se den på våler nå. :-)

Takk for info og praten før idag :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, neida jobber ikke denne kvelden. Har faktisk fri hele denne helga :shock: .

Men nå tror jeg det er best for deg å komme igang med den nivå'n din, ellers så tror jeg at du kommer til å bekymre deg i hjel :lol: .

Jeg fikk vasket 540'n ikveld, men det ble litt for sent ift. bilder. Tok noen, men de ble litt mørke. Bedre kommer i løpet av helga/ neste uke :P .

b8kgnrb8c9gfpdyctf27.jpg

jb2pr5pnzm15llv0rrfw.jpg

w732ooiswa8c5rffnwmx.jpg

xornz8is31h8phld20km.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med bilen? Ser jo meget strøken ut den. Har vurdert å handle en E39 540ia/t selv når jeg får solgt traktoren :)

Faktisk veldig fornøyd med denne. Sykt bra utstyrt til å være en -97 og alt virker :D .

Har sett at du vurderer en 540, og det liker jeg å høre. Regner også da med at du ikke har problemer med dobbling av drivstoff utgifter :lol: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...