Gå til innhold

Min E39 540iAT (Solgt 20.10.11).

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 535
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mangler bare svarte vinduer nå, Steffan! 8)

Det 4.4-merket har du satt på nå eller? Er det X5-merke, eller kom de andre også med sånt? Kult uansett!

Ja tenkte tanken med sota vinduer jeg også Gunnar. Forventer hip hop ganster paradise i bilen Steffan imorgen, he he :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft, små misunelig på kjøringa de imorgen gitt.

Jeg klarte å leke meg med INPA å slette dyseverdiene idag så nå er bilen død. :oops: Så på mandag er det å ringe Falck å få taua den til BMW verksted :lol:

Lærer så lenge man lever. Det kan jeg love deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle hyggelige kommentarer her :D .

@Gunnar.

Nja, vet ikke helt om det blir film på ruter. Litt annet jeg heller har lyst på før det, f.eks ditt 16:9 system :) .

@Dehghan.

Felgene er kjøpt privat her i Tønsberg.

Sånn ellers er årets banekjøring over. Bilen funket bra på Våler, den banen er helt klart bedre for biler med tomatgear :P .

Men jeg hadde litt problemer med at noe elektronik holder igjen selv når ASC'n er avslått. Jævelig kjipt når man har full gass og kontroll, og det ikke skjer noen ting før bilen er rettet helt opp. Bl. annet ut av svingen før langsletta hadde jeg full gass uten at noe skjedde før godt ute på sletta, irriterendes :? .

Noen som vet hva som gjør dette? Må ASC knappen holdes inne en stund for å slå "alt" helt av? Trenger tydeligvis litt opplæring i dette "hjelpemiddelet".

Noen bilder fra Lørdagen, gikk hardt utover Toyo dekka :lol: .

pujqc0iep7pwql9uu1cg.jpg

8dhauq1vibsvqyi73vko.jpg

cg0nurqkbkmu3ey9sy1j.jpg

j8ntalboexfwut6o7dg2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...