Gå til innhold

Min E39 540iAT (Solgt 20.10.11).

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 535
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva med å legge film med speileffekt på de bakerste for å jevne det ut?

Det var det første som slo meg også, men når det var gjort så var det gjort.

Jeg antar det er det samme på bilen til Steffan, at alle rutene ser like ut innenifra, men fra utsiden så blir jo de freste speil.

Med speil soting så hadde det nok blitt større likheter, men jeg liker i grunn ikke speilvinduer så derfor er ikke det noe tema for meg desverre :(

Steffan, du vet ikke tilfeldigvis hvor du får tak i de 4,4i merkene på sideskjermene? syns liksom det er en litt fin diskret måte å skryte litt på :) så jeg kunne tenkt meg noen sånne, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del holder det med film nå, vet jo heller ikke om det finnes forskjellige grader av speileffekt, sånn at det skulle bli likt. Innendørs syns det ikke :P .

Anders, send en e-post til Fredrik på KOED. Det er han jeg handlet av (du får hilse fra meg :) ), tror det er X5 emblem.

Kul og diskre måte å vise at det ikke er en 520 som rattes :lol: .

fredrik@koed.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Joan for hyggelig kommentar :D .

Desverre har ikke denne bilen fått den pleien den burde hatt oppgjennom. Men er gjort mye for å sette den i stand igjen de siste 1-2 åra. Og jeg har endel flere "riktige" ting som skal gjøres fremover.

Så håper det skal bli bra, for utgangspunktet er veldig bra. Og den er meget godt utstyrt orginalt 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her synes jeg du har truffet godt :P Om bilen ikke var så godt holdt synes jeg nå det begynner å hjelpe :D Viktig å ta vare på en bil som dette!

Ja, ser ut som den har rikelig med utstyr! :P

Lykke til videre :) En gang til, det er en kjempe bil! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ ///FredriK.S: Takk skal du ha ja :D .

@kjennern: Meget fornøyd selv ja. Og du får ikke bli for lenge i 3 serie-verden, kom tilbake til E39 eller kansje E61 8) .

Kepler bilpleie har tilbud en stund fremover (vet desverre ikke hvor lenge) på 2990,- for alle ruter utenom sideruter fremme og 3990,- for "hele veien". Og da med 10 års garanti :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...