Gå til innhold

Personlige skilt? Kanskje en virkelighet!


ChrZZ
 Share

Anbefalte innlegg

hva skal man med slike skilt? ser ikke poenget.... greit man vil ha noen tuffe skilt på utstillinger og slikt kanskje, men da er det jo bare å få tak i noen andre skilt som man kan sette på når man har bilen på utstilling...

Jeg skjønner ikke hva du mener.. O:):whistle:

70ry9sw1ncacea8arorv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hva skal man med slike skilt? ser ikke poenget.... greit man vil ha noen tuffe skilt på utstillinger og slikt kanskje, men da er det jo bare å få tak i noen andre skilt som man kan sette på når man har bilen på utstilling...

Hvorfor skal ikke bilen kunne vøre "tøff" med slike skilt hele tiden da? Ikke bare på utstillinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharif er uansett, hvordan man vrir eller vender på det, en forbanna idiot som bare er ute etter å få publisitet til dekksjappa si, og annet møkk som han har satt sitt navn på..

Kanskje god/patetisk business-teft, men det stopper der.. Misliker slike PR-kåte nisser.

:clap:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gøy da!o bare positivt dette at slikt bllir lov i norge ;)

hven blir den første som får et "Bimmers" nummerskilt?

skjønner ikke åssen nordmenn kan være kritisk mot en slik filleting som dette? alt som er nytt er farlig antar jeg....

men nordmenn var jo skeptisk til fargefjernsyn og da,når det kom , hehe

her i USA er det mangen som nytter sag av dette tilbudet,og jeg ser dagelig flere bileiere som har personlige nummerskilt.

så foresten en M3 som hadde "Mpowr" på skilter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skal man med slike skilt? ser ikke poenget.... greit man vil ha noen tuffe skilt på utstillinger og slikt kanskje, men da er det jo bare å få tak i noen andre skilt som man kan sette på når man har bilen på utstilling...

Hvorfor skal ikke bilen kunne vøre "tøff" med slike skilt hele tiden da? Ikke bare på utstillinger?

Fordi til vanlig bruk så syns jeg ikke det ser noe tøft ut, syns egentlig ikke det ser så bra ut på utstilling heller ,men det er jo en "forsikring". så man slipper at de som går og ser på bilene ikke finner ut hvor de kan gå og plukke felger og lignende;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skal man med slike skilt? ser ikke poenget.... greit man vil ha noen tuffe skilt på utstillinger og slikt kanskje, men da er det jo bare å få tak i noen andre skilt som man kan sette på når man har bilen på utstilling...

Jeg skjønner ikke hva du mener.. O:):whistle:

70ry9sw1ncacea8arorv.jpg

ikke sant, akkuratt....

Jeg sier ikke at jeg ikke syns det burde være lov, men jeg skjønner ikke hvorfor det er så viktig for folk å ha det...

men for all del, Ser ingen grunn til at det skal være ulovlig heller. blir jo mye enklere for politi og bt å kjenne igjen bilene blandt annet, det er jo positivt. For myndighetene altså... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slapp av folkens , om det blir lov så blir ikke dere skeptikere tvunget til å få slike skilt, men de som vil har tilbudet om å ha det. greit å ha valgfriheten liksom.

resten kan trygt kjøre rundt med sine tradisjonelle "BP 12345" skilt.

men om det bir ov kommer jeg nok till å vurdere å skaffe meg det om det er til en rimelig pris.

her i usa koster det 30 Dollar ekstra å få det,men kjenner jeg staten i norge godt nok så kommer de vel til å ville ha 3000 kroner eller noe sllikt latterlig for de ;)

heia norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan blir det når bilen selges..?? Er ikke kult og ha funnet drømmebilen også oppdager man at reg.nr. er "Kozepuz" f.eks

Hehe..husk at du, som alle andre, da faktisk kan lage ditt eget skilt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan blir det når bilen selges..?? Er ikke kult og ha funnet drømmebilen også oppdager man at reg.nr. er "Kozepuz" f.eks

Det blir vel slik at alle biler tildeles et tradisjonelt nummerskilt, som nå - men, den som vil kan betale ekstra for å få kjøre med BIL1MIN eller noe. Når du så slutter å betale leie for det personlige skiltet, får bilen det regulære nummeret tilbake.

På denne måten kan du nok også la det personlige nummeret følge med til en ny bil. :)

På en annen side kan det vel tenkes at noen kloke hoder ser sitt snitt til å skaffe seg de mest attraktive personlige numrene, for så å prøve å selge de videre. Skal ikke se bort fra at KOZEPUZ kunne innbragt noen kroner fra den riktige kjøperen. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan blir det når bilen selges..?? Er ikke kult og ha funnet drømmebilen også oppdager man at reg.nr. er "Kozepuz" f.eks

Hehe..husk at du, som alle andre, da faktisk kan lage ditt eget skilt ;)

Eller kanskje ikke. Skiltene må lages etter samme godkjente internasjonale standarder, så det må nok bestilles fra Skiltfabrikken, via vegvesenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan blir det når bilen selges..?? Er ikke kult og ha funnet drømmebilen også oppdager man at reg.nr. er "Kozepuz" f.eks

Hehe..husk at du, som alle andre, da faktisk kan lage ditt eget skilt ;)

Eller kanskje ikke. Skiltene må lages etter samme godkjente internasjonale standarder, så det må nok bestilles fra Skiltfabrikken, via vegvesenet.

Ja, nå mente jo ikke jeg akkurat at du kan klippe ut et skilt i hvit papp og skrive på det med sprittusj heller da, men at du selv bestemmer hva som skal stå på skiltet og deretter får det utlevert hos biltilsynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...