Gå til innhold

Personlige skilt? Kanskje en virkelighet!


ChrZZ
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sharif er uansett, hvordan man vrir eller vender på det, en forbanna idiot som bare er ute etter å få publisitet til dekksjappa si, og annet møkk som han har satt sitt navn på..

Kanskje god/patetisk business-teft, men det stopper der.. Misliker slike PR-kåte nisser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste senest i går en artikkel på DinSide.no (finner desverre ikke igjen artikkelen etter iherdige forsøk. Kanskje den er fjernet?) hvor Samferdselministeren gikk ut og sa at personlige bilskilt ville hun absolutt ikke ha for det betegnet hun som jålete... Det er vel tydelighvis pengene som styrer meningen hennes ettersom hun nå fant ut at det kan gjøres god butikk på disse skiltene.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gøy er det at det er veldig enkelt for hvem som helst å huske skiltet ditt i det du kjører forbi?

Eh..jeg tviler på at du blir tvunget til å lage deg et peronlig skilt.

Skriver du "race me" på skiltet så blir det nok husket i det du passerer en bil ja, men det er jo bare å ha et tradisjonelt skilt som du har i dag istedet.

Uansett, jeg ser ikke problemet i at du er redd for å bli husket hvis du ikke vil det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje den er fjernet?) hvor Samferdselministeren gikk ut og sa at personlige bilskilt ville hun absolutt ikke ha for det betegnet hun som jålete...

Er det mulig? En persons mening om hva som er jålete skal være grunnlaget? Jeg synes samferdselsministreren er jålete - vekk med henne! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skal man med slike skilt? ser ikke poenget.... greit man vil ha noen tuffe skilt på utstillinger og slikt kanskje, men da er det jo bare å få tak i noen andre skilt som man kan sette på når man har bilen på utstilling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje den er fjernet?) hvor Samferdselministeren gikk ut og sa at personlige bilskilt ville hun absolutt ikke ha for det betegnet hun som jålete...

Er det mulig? En persons mening om hva som er jålete skal være grunnlaget? Jeg synes samferdselsministreren er jålete - vekk med henne! :evil:

Jeg var hos tannlegen idag, og faktisk leste IGJEN om akkurat dette. Leste det i bladet Kapital. Bladet var riktignok fra februar.

Da sa pressejef for Statens Vegvesen følgende:

Jeg syntes det er jævlig jålete

Altså.. t.o.m. "jævlig"? :? :?

Og bruker akkurat samme ord som samferdelsministeren bruker? Kanskje det har gått rundt et skriv internt der om at alle skal si det? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje den er fjernet?) hvor Samferdselministeren gikk ut og sa at personlige bilskilt ville hun absolutt ikke ha for det betegnet hun som jålete...

Er det mulig? En persons mening om hva som er jålete skal være grunnlaget? Jeg synes samferdselsministreren er jålete - vekk med henne! :evil:

Det gleder meg å se at flere har tenkt akkurat det samme for meg. Personlig bilskilt har vært lagt opp til å koste langt mer for dem som ønsker å kjøre med dem enn det systemet koster å administrere - dvs. en ren melkeku for staten. Og så ser man seg tjent med å holde seg med en statsråd som avviser planene med at det er "jåleri", og slikt vil man ikke ha noe av. Temmelig skremmende at en persons svært personlige oppfatninger om ting skal kunne være utslagsgivende for hvordan resten av befolkningen skal få lov til å leve.:roll:

Virkelig interessant blir det imidlertid, om nevnte statsråd virkelig er i ferd med å fullstendig om etter bare vel ett år, og finner ut at kanskje dette er en god idé likevel.

Noe sier meg at det er behov for en større ny-rekruttering av personer til en del sentrale politiske verv.

Her er en link til da statsråden sa "Flotte bilskilt er jåleri" i mai i fjor:

http://www.fvn.no/nyheter/innenriks/article477708.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...