Hansh Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Tipper det der BARE blir tull... Hva med kriminelle da? Dessuten kommer det til å gå sport i STJELE kule skiltplater.. Hvis du har 2fast4u blir det sikkert stjelt annenhver dag.. blir ikke så vanskelig å finne igjen da - På veggen til en eller annen guttunge? Ikke noe imot at andre vil ha slike skilt og synes av prinsipp at det burde vært lov, men foretrekker selv å ha en litt mer visuelt anonym fremferd i trafikken. Hadde jeg hatt en helt unik bil som uansett var lett å kjenne igjen i trafikken og en verdi som tilsa at den burde stå innelåst så lenge den ikke var i bruk så hadde det kunnet passe fint på et slikt skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Folk kommer til å drive sport i å ligge tett oppi ræva på hverandre for å lese hva som står på hverandres skilter hvis dette blir en realitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2008 Folk kommer til å drive sport i å ligge tett oppi ræva på hverandre for å lese hva som står på hverandres skilter hvis dette blir en realitet. Jeg tror du burde komme deg av vegen og få deg briller hvis du må tett oppi ræva for å lese skiltet på bilen foran *harr harr* Svensson: Sjatt app! Du skal få daskings til uka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Tenkte ikke nødvendigvis på meg nå da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Liker tanken jeg, tenk å få skilter med "Derrick" på min svarte E28 De av dere som vokste opp på 80 tallet skjønner den regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Liker tanken jeg, tenk å få skilter med "Derrick" på min svarte E28 De av dere som vokste opp på 80 tallet skjønner den regner jeg med Lurer på om flere enn den sterkeste Derrick-fansen hadde skjønt poenget hvis man kom med "HARRY"-skilt på en eldre BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Måtte nok vurdert å skrevet Klein istedenfor, ikke at det er så mye bedre, på romsdalsk er jo klein det samme som syk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå