Kentan-racing.com Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2009 Takk takk folkens.. Skal bare rydde litt i leiligheten her nå så skal jeg prøve og finne kameraet.. Er skjedd mye med bilen som ikke er oppdatert her.. Ellers begynner lysten til og beholde bilen og komme godt tilbake da jeg har klart og finnansiere firmaet mitt på annet vis en og selge det jeg har.. Har nå skrevet kontrakt på en scania r500 semi trekker.. 2005 modell.. Den jeg har hatt på jobb.. Fikk en gunstig avtale på den og bestemte meg at det var bare og satse.. Ennå ikke fått meg trekking til bilen men jobber og trekker i en del tråder så skal se det ordner seg.. 2-3 timer toppen så ligger her litt bilder..
Kentan-racing.com Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2009 Ble utroli trangt med turbo nede.. Så denne løsningen har jeg gått bort fra og vi bygger om til toppmount Turboxs ordnet meg vanos block off plate. Blokka ble lakket av autotrim Vel ble trangt for wg å.. Der hengern fint med gt35-82r med 1.06 hus på Første gang ute for dør på lang tid Er litt pent bakfra.. bur er vakkert.
Kentan-racing.com Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2009 Hehe ser at på ene bildet står fruen i bakgrunnen og er litt misfornøyd med en romantisk lørdags kveld eller noe på verkstedet.. Og forsyne meg har semi trekkeren jeg har kjøpt sneket seg med på et bilde.
j_b Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 heisann tøff prosjekt. hvor kjøpte du det vanosblokken fra?
vetu03 Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 turboxs her på forumet selger de tror jeg... ellers så har edge performance også.. http://www.edgeperformance.no/index.php ... t&Itemid=1
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 Kjøpt deg en gammal Etrans trekker ? skal bruke den til foresten?
Kentan-racing.com Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2009 Jørgen... er bilen jeg kjører hos E-trans detta.. Men har kjøpt den og tar vel over den i mnd skiftet.. Neis.. litt til gårdsbil og litt motorsport.. frakte biler til og fra.. vi har jo m3n.. og 2 nissan skyline.. en r35 og mye forskjelligt rask stående.. Så klart man må ha noe stort og dra dem med.. Men fra spøk til revolver.. han skal selge litt biler for vi har mindre kjøring.. jeg spurte på pris og fikk den grisebillig.. så da ble det kjøp.. Jobber nå med kjøring til den.. pluss jeg har fått tilbud om mere kjøring.. da på to 7.5 tonns biler.. så mye baller i luften om dagen.. må bare se hvilke jeg kan fange og ikke mister.. Men har et klart mål om at skal e drive så skal e tjene noen kroner på hver bil! Untatt m3n da.. den blir bare et enormt forbruk på.. :=)
olly Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 liker det jeg ser her ja Blir sikkert enda bedre med ny større snelle
Kentan-racing.com Skrevet April 21, 2010 Forfatter Skrevet April 21, 2010 Vært en tur ute på et verksted å fått gjort litt idag.. Ble mye gjort idag og lite bilder.. men legger inn de jeg tok med telefonen iallefall.. Først klemme nedi motor rommet og se.. Ble trengt med overgangen til vband flens.. jaja.. Tårnet får vel bli litt moddet. Ble ikke så fælt dette.. enda iallefall Tittet på en mulighet for og ikke måtte modde tårnet.. men vil unngå sving rett etter turboen. Etter og prøvd å få igjen panseret for så å oppdage at det overhodet ikke gikk var det frem med bajonett saga.. synes det ble helt greit selv. Bilen skal ikke være noe utstillings bil akkurat, den skal hardt brukes.. Så finish legger jeg ikke altfor mye jobb i.. skal se greit ut men ikke noe utstillings objekt.. Får se til neste vinter om jeg kanskje skal ta litt finish på den.. Nå er målet og få bilen sammen igjen og få brukt den en del i sommer og se hva som gir opp først.. Sett bort fra bak akslingen.. Har 2 stk m3 lammel sperrer jeg vurderer og selge å.. En komplett sperre enten var det 325 eller m3.. det må jeg sjekke.. og så vurderer jeg og selge selve sperre enheten fra bilen min..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå