Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takk takk folkens.. Skal bare rydde litt i leiligheten her nå så skal jeg prøve og finne kameraet.. Er skjedd mye med bilen som ikke er oppdatert her.. ;)

Ellers begynner lysten til og beholde bilen og komme godt tilbake da jeg har klart og finnansiere firmaet mitt på annet vis en og selge det jeg har..

Har nå skrevet kontrakt på en scania r500 semi trekker.. 2005 modell.. Den jeg har hatt på jobb.. Fikk en gunstig avtale på den og bestemte meg at det var bare og satse.. Ennå ikke fått meg trekking til bilen men jobber og trekker i en del tråder så skal se det ordner seg.. :)

2-3 timer toppen så ligger her litt bilder..

Skrevet

Ble utroli trangt med turbo nede.. Så denne løsningen har jeg gått bort fra og vi bygger om til toppmount

j9gy2gkty9iq3pvvg9t9.jpg

Turboxs ordnet meg vanos block off plate.

sbr7qcetjemvzdqlar7i.jpg

Blokka ble lakket av autotrim :)

05xeg6y9mrnlu00k0a55.jpg

Vel ble trangt for wg å.. :)

226cmp7zde96svt29zwy.jpg

Der hengern fint med gt35-82r med 1.06 hus på

3ewqc7eb8idq7dcixlmv.jpg

Første gang ute for dør på lang tid

4nezddidyn0l0qc7q39x.jpg

Er litt pent bakfra.. bur er vakkert. ;)

uwtq70fbn6o0xvhyzxv1.jpg

Skrevet

Jørgen... er bilen jeg kjører hos E-trans detta.. Men har kjøpt den og tar vel over den i mnd skiftet.. ;) Neis.. litt til gårdsbil og litt motorsport.. frakte biler til og fra.. vi har jo m3n.. og 2 nissan skyline.. en r35 ;) og mye forskjelligt rask stående.. Så klart man må ha noe stort og dra dem med..

Men fra spøk til revolver.. han skal selge litt biler for vi har mindre kjøring.. jeg spurte på pris og fikk den grisebillig.. så da ble det kjøp..

Jobber nå med kjøring til den.. pluss jeg har fått tilbud om mere kjøring.. da på to 7.5 tonns biler.. så mye baller i luften om dagen.. må bare se hvilke jeg kan fange og ikke mister.. Men har et klart mål om at skal e drive så skal e tjene noen kroner på hver bil!

Untatt m3n da.. den blir bare et enormt forbruk på.. :=)

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...
Skrevet

Vært en tur ute på et verksted å fått gjort litt idag.. Ble mye gjort idag og lite bilder.. men legger inn de jeg tok med telefonen iallefall.. :)

Først klemme nedi motor rommet og se..

xwethetbpur31f5n9p5m.jpg

m2nm8nnot0q3thfllsro.jpg

Ble trengt med overgangen til vband flens.. jaja.. Tårnet får vel bli litt moddet. :)

prgqhn78yf0kkoyr8js2.jpg

Ble ikke så fælt dette.. enda iallefall

dbi8v8ez6yp4s9kh03gg.jpg

Tittet på en mulighet for og ikke måtte modde tårnet.. men vil unngå sving rett etter turboen.

iy7vmuoqqhz54rcrs141.jpg

Etter og prøvd å få igjen panseret for så å oppdage at det overhodet ikke gikk var det frem med bajonett saga.. synes det ble helt greit selv.

0m5as073ohzhgjd93nwz.jpg

Bilen skal ikke være noe utstillings bil akkurat, den skal hardt brukes.. ;) Så finish legger jeg ikke altfor mye jobb i.. skal se greit ut men ikke noe utstillings objekt.. Får se til neste vinter om jeg kanskje skal ta litt finish på den.. Nå er målet og få bilen sammen igjen og få brukt den en del i sommer og se hva som gir opp først.. Sett bort fra bak akslingen..

Har 2 stk m3 lammel sperrer jeg vurderer og selge å.. En komplett sperre enten var det 325 eller m3.. det må jeg sjekke.. og så vurderer jeg og selge selve sperre enheten fra bilen min..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...