matsi Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 og btw m-tech ? for 2300.. hehe. eller ikke . skal handle i slutten av mai jeg siden jeg har penger te det da.. .. Det settet på st-import med front side skjørt og bak fanger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 kjør på! jeg får ikke tak i thomas... han har vel blokka meg som alle andre... vurderer å snakke med broren hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Da var senken på endelig. tok på vinter dekka da jeg var litt skeptisk til om det skulle gå med "sommer" dekka hehe. her er noen før å etter bilder hvertfall vet bilen er skitten. men det regna i går og litt i natt så har ikke rukket å vaske den. men det kommer i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Blei bra Bare å hive på sommerhjula Var på tide å skifte ser e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Pen bil det der! Jeg tror kanskje den rieger frontfangern som likner på m3 fangern hadde gjort seg, + m3 skjørt, og bakfanger, det tror jeg hadde blitt pent Stå på, dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 har lurt på den selv.. rieger infinity eller den.. men har ikke bestemt meg enda. hehe. takk for bra kommentarer. legger ut bilde med de midlertidige sommerfelgene og ny vaska bil etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 hjalp godt det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 hva er størrelsen på felgene dine mysild? dekk dim og felg dim leiter etter noen jille 17" så litt greit å vite åssen jeg kan ha.. siden din er jo lavere enn min så hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 mine er m3 dim... 7.5x17 et41 med 235/40 nexen dekk, men rett kant... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 ok. fant noen like felger med 7,5x17 og 8,5x17 bak med 225/45 og 245/45 bare lurer på om de kan passe til min da:P ganske strøkne også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 passer nok fint de... hva slags innpress? men bare husk breiere dekk/felger bak, gir deg mer feste rett fram, men større sjangse for understyring hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 ET41 tror jeg de var .. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 men da er det jo bare å peise på... med mindre du vil ha en felg som skiller seg mer ut? hehe... men får du en god pris, peis på... evt selg de breie bakfelgene til meg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 hehe.. bare det at jeg må vente te feriepenger og skatte penger kommer:S nej hadde ikke solgt de te deg:P det er derfor jeg ikke gir link til felgene jeg vurderer også.. den er MIN. hehe. vurderer også noen andre 17" sånn som cise hadde vettu. m-sport doubble spoke eller noe? hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå