Gå til innhold

Matsi Sin e36 320i.. Solgt.


matsi
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Da var senken på :D endelig. tok på vinter dekka da jeg var litt skeptisk til om det skulle gå med "sommer" dekka :P hehe. her er noen før å etter bilder hvertfall ;) vet bilen er skitten. men det regna i går og litt i natt så har ikke rukket å vaske den. men det kommer i dag ;)

kk4nehp74olfdrfbnjz8.jpg

kuo6jae5cjucbnzzhqy1.jpg

7ee78kg5aryy39getfvw.jpg

20wbuhqidqvfvnpe78iv.jpg

hp1x2q75k27ysynjx2p5.jpg

5mbcln8aan1cp39g2ypq.jpg

l35w3fzxrvg3k9xap2h2.jpg

5y1rbkjfnwjkuhmryhdv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil det der! :) Jeg tror kanskje den rieger frontfangern som likner på m3 fangern hadde gjort seg, + m3 skjørt, og bakfanger, det tror jeg hadde blitt pent :) Stå på, dette blir bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lurt på den selv.. rieger infinity eller den.. :P men har ikke bestemt meg enda. hehe. takk for bra kommentarer. :) legger ut bilde med de midlertidige sommerfelgene og ny vaska bil etterpå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er størrelsen på felgene dine mysild? dekk dim og felg dim :P leiter etter noen jille 17" så litt greit å vite åssen jeg kan ha.. siden din er jo lavere enn min så :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. bare det at jeg må vente te feriepenger og skatte penger kommer:S nej hadde ikke solgt de te deg:P det er derfor jeg ikke gir link til felgene jeg vurderer også.. den er MIN.:P hehe. vurderer også noen andre 17" sånn som cise hadde vettu. m-sport doubble spoke eller noe? :P hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...