Mr.Silver Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Som tema sier, har planer om en roadtrip til Danmark med fruen når jeg kommer hjem fra sjøen, men hvor skal vi dra? noen som har forslag om hvor det er verdt å dra? Takker på forhånd for svar. Endre topic så jeg ikke skulle skuffe flere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 det jeg kommer på i farten er køben (sef) og aalborg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Bare vent på fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 har tenkt det samme fredrik har nok et godt råd tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Hvis du tar ferje til Fredrikshavn ville jeg anbefalt Tversted noen få mil nordover derfra, der er det en gigantisk strand der du kan kjøre laaaangt avgårde bortover. Også er det langgrunnt minst 30m utover i sjøen der. Råbjerg mille kan du dra til hvis du liker sand...Eller Legoland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2008 det jeg kommer på i farten er køben (sef) og aalborg Takker for forslag Tror det kan bli en kjempe tur jeg. bare jeg å fruen ingen andre å tenke på Bare vent på fredrik Der sa du noe vettu, han har vell noen kjempe forslag tenker jeg Hvis du tar ferje til Fredrikshavn ville jeg anbefalt Tversted noen få mil nordover derfra, der er det en gigantisk strand der du kan kjøre laaaangt avgårde bortover. Også er det langgrunnt minst 30m utover i sjøen der. Råbjerg mille kan du dra til hvis du liker sand...Eller Legoland:D Hørtes ut som en kjempe plass det der da.. må forske litt på nett Takker for forslag nok en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Bah!!! Når jeg leste topic tenkte jeg "oi, arrangert roadtrip med bimmersgjengen" Men akk nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2008 Bah!!! Når jeg leste topic tenkte jeg "oi, arrangert roadtrip med bimmersgjengen" Men akk nei Ikke meningen å skuffe deg har endret topic nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Jomfru ane gade Å nei, du hadde jo frue allerede Nei, vent på fredrik ja Men skulle dere ha lyst på en fest, da er jomfru ane gade (aalborg) tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 har nok frue jeg ja:) å fornøyd med det Hehe Men en fest takker ingen av oss nei til heller tvert i mot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Mener det var en tilsvarende tråd forrige sommer der bla. Fredrik kom med tips. Kan jo prøve å søke etter den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Aalborg, Århus, Esbjerg og Flensburg.. di har vert faste plasser på besøkslista mi når vi har hatt road trip ferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 Aalborg, Århus, Esbjerg og Flensburg.. di har vert faste plasser på besøkslista mi når vi har hatt road trip ferie Takker for det litt samme forslag som går igjen Skulle jo vært innom koed også Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Århus er en veldig sjarmerende og fin by synes jeg.. Når det gjelder severdigheter er dette veldig avhengig hvilke interesser etc dere har. Jeg synes at Gamlebyen i Århus er verdt et besøk. Odense på Fyn, HC Andersens fødeby, er også verdt en tur.. Mulig dette er litt for "rolig", men hva vet vel jeg Edit: Det kan også være til nytte å se på; http://www.visitdenmark.dk/norge/nb-no/ ... orside.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 Mener det var en tilsvarende tråd forrige sommer der bla. Fredrik kom med tips. Kan jo prøve å søke etter den? Prøvde å søke men fant ikke noe. Får vente å se om han kommer med noen forslag etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå