Ad|oS Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Var bare noe jeg leste øverst som fikk meg til å tro at du var gamle eieren, men ser nå at jeg bare leste litt feil hehe Grattis med ny bil da Er det ZKW eller Bosch lykter du har? Har ubrukte lyktepakninger som jeg kan selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Var bare noe jeg leste øverst som fikk meg til å tro at du var gamle eieren, men ser nå at jeg bare leste litt feil hehe Grattis med ny bil da Er det ZKW eller Bosch lykter du har? Har ubrukte lyktepakninger som jeg kan selge Takk for det Det er ZKW lykter, om du har pakninger så kjøper jeg! Vi får ta det over PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2008 Litt bilder av eksos, ripete bakfanger ja! Skal lakkeres samtidig som dørene skal byttes Gt splittere og nye lykteglass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Scorpion eksos blir aldri feil på E36 gratis med ny bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Meget pen bil... Ser velholdt ut! Du har kjøpt STW utgaven av Scorpion ja, det såg meget bra ut. Da vet jeg at jeg skal ha den skråskjærte varianten jeg også De listene på bakfangeren din skiker etter bumper-care Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2008 Scorpion eksos blir aldri feil på E36 gratis med ny bil;) Takk! Meget pen bil... Ser velholdt ut!Du har kjøpt STW utgaven av Scorpion ja, det såg meget bra ut. Da vet jeg at jeg skal ha den skråskjærte varianten jeg også De listene på bakfangeren din skiker etter bumper-care Takker! Ja jeg kjøpte STW pga koed ikke hadde STW-M3 potta på lager og det tok 8 uker før de fikk inn igjen. Etter å ha satt den på angrer jeg ikke akkurat, ser helt greit ut For trodde den var skåret i en mye skråere vinkel enn det der. Ser ikke så gale ut faktisk, litt støv på de der, men skader ikke med en liten behandling nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Scorpion eksos blir aldri feil på E36 gratis med ny bil;) Takk! Meget pen bil... Ser velholdt ut!Du har kjøpt STW utgaven av Scorpion ja, det såg meget bra ut. Da vet jeg at jeg skal ha den skråskjærte varianten jeg også De listene på bakfangeren din skiker etter bumper-care Takker! Ja jeg kjøpte STW pga koed ikke hadde STW-M3 potta på lager og det tok 8 uker før de fikk inn igjen. Etter å ha satt den på angrer jeg ikke akkurat, ser helt greit ut For trodde den var skåret i en mye skråere vinkel enn det der. Ser ikke så gale ut faktisk, litt støv på de der, men skader ikke med en liten behandling nei Meget bra bil,ser hel og fin ud,med riktig utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Ja de ser veldig skrå ut på bildene på siden deres.. Men det passet med at hekken skrår inn nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 synes det der ble helt perfekt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 Ikke store updaten men, har fått bytta motorolje og filter vertfall. Skal også bytte luftrilla i midtkonsollen, har irritert meg lenge at den er knekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Fin bil dette her. Har du planer om noen andre felger? For all del, de var fine de som sitter på nå også. Likevel, de blir kanskje litt kjedelige(?).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 Fin bil dette her.Har du planer om noen andre felger? For all del, de var fine de som sitter på nå også. Likevel, de blir kanskje litt kjedelige(?).. Kansje ikke de mest spennende felgene nei, men syns de kler bilen godt jeg. Men felgmarkedet er stort, så er ikke umulig at det kommer nye felger en gang Lenge siden sist update nå, har skjedd litt smått - Nye skiltholdere, Bmw CCN - Ny høyre bærearm forran med nye foringer, nå er begge bærearmene forran nye - Nye bremseklosser forran - Ny tåkelykt høyre side - Ny abs føler forran, så nå fungerer ABS/ASC - Nye vinterdekk, Nokian Hakkepelitta 5 - Montert Defa motor og kupevarmer Var på periodisk kontroll i desember, å der var det følgande feil: 2 - Bremseklosser bak 2 - Indre styrekule h.side slark 1 - Skiltlys 2 - Stabstag v.side foran slark 2 - Mansjetter og støtputer på støtdempere bak defekt 2 - Dokumentasjon senkesett Har alt liggande, så blir skruing neste helg Så tror jeg termostaten har låst seg i åpen stilling, for den blir ikke varmere enn rett over blåmerket i instrumentpanelet utenom å stå på tomgang i en evighet, så får vell bytte den også neste helg Skal prøve å få tatt noen bilder nå med vinterskoa på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 hvordan ser denne bilen ut nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Har ikke fått med meg att du har en E36 coupe jeg, ViBe! Denne så da rett herlig ut! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2010 Har ikke fått med meg att du har en E36 coupe jeg, ViBe! Denne så da rett herlig ut! : ) Takk for det:) hvordan ser denne bilen ut nå da? Fått sandblåst felgene og pulverlakkert de + nye dekk, ellers ingen store forandringer et dårlig bilde av de pulverlakkerte felgene med nye dekk. Får ta noen skikkelige bilder snart:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå