Gå til innhold

Steffen's e46 318i. (Nye bilder)


 Share

Anbefalte innlegg

da har bilen vært på verkstedet grunnet at den stoppet bittelitt osv. så da ble først skifta olje og oljefilter deretter lamba sona. deretter lmm ;) så nå er det mere nytt på bilen samt foringene forrige måned. håper bilen holder seg sånn lenge nå så.

også lurer jeg på om det er noe farlig og kople ut parkpærene og kjøre med blinklysene på hele tiden. ingenting som reagerer galt da i systemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

synes det ser tøft ut jeg ;) ingen andre som har det. skal også sette på ccfl ringer samt nye lykter og blink ;)

symptomene mine var at når jeg ga på oppover til der jeg bor og trådde i clutchen som stoppa bilen. og oljelmapa lyste oransje etterhvert. slo av motoren og den ble borte og kom igjen om lang tid.. på feilsøkinga på verkstedet sto det lamba sone men det var lmm som var gåen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er et bilde av lysa sånn de er nå:

sakl også på med nye lykter som sagt før med ccfl ringer. disse skal kanskje lyse samtidlig som blinklysa ;)

men vi får se.

13072008213.jpg

13072008214.jpg

13072008217.jpg

13072008215.jpg

også har jeg kjøpt meg et sånn lite skilt med navnet mitt på, og et jeg kan bestemme selv.

13072008216.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. lurer på hva folket synes er best av disse jeg:

http://i1.ebayimg.com/04/i/000/fb/7e/90ae_1.JPG

http://www.speedstersource.com/GOODSTUFFS/HL_B3_E46_2D_99_A_BLK_PLUS_CCFL_W_C.jpg

er vell ikke så mye forskjell den ene har xenon mens den andre ikke har det.

den med xenon kommer på 2600kr ca.

det er 8000k i den med xenon. skal ha dette i grøftelys også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polerte bilen og støvsugde den. tenkte da på og sette i stolene men når jeg tok disse ut av den bilen den stod i så fjernet jeg den tingen som selene satt i. en sånn propp i den jern greia. så må finne på en løsning på den jern greia. eller så trenger jeg ikke det. stolene skal settes inn tror jeg. jeg liker de så godt så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...