matts Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Fant carbonpanser da jeg satt å kikket litt på gs sine sider.. Noen av dere som har tro på at det kan bli bra? Og eventuellt hvilket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DR_XX Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Den første var litt................. men den andre var PENT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Du må få dechroma vinduslistene. Ser helt malplassert ut når resten er mørkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Wow,den så veldig fin ut. Trodde det var en E92 eller noe med en gang jeg. :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocx Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Gamle bilen til en kamerat av meg! Ufattelig fin bil!! Råe bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Takker Ja, har bestemt meg for å kjøpe meg nytt listverk rundt dørene! Og blir nok ingen carbonpanser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Steike meg så fine bilder du har fått tatt av bilen da! Var dritstilige de felgene du har fått på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Hvorfor skal du ikke ha carbonpanser da? Jeg likte det første du hadde bilde av der. Tror det hadde blitt sykt stilig. Du må ikke bry deg så mye om hva alle andre måtte mene om bilen. Det viktigste er at du gjør som du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Takk for det Thunder. Tar godt vare på bilen Enig i det du sier! Men har funnet andre ting til bilen jeg heller vil bruke penger på. Som f.eks effektanlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Takker Ja, har bestemt meg for å kjøpe meg nytt listverk rundt dørene! Og blir nok ingen carbonpanser hvor mye må du ut med for nytt listverk? Meget tøff bil forresten kommer nok til å invistere i en slik jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2008 hvor mye må du ut med for nytt listverk? Meget tøff bil forresten kommer nok til å invistere i en slik jeg også.. Må ut med ca 1800,- med 20% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 ahh.. det var jo billig da! da mangler du bare eisenmann eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Ja, var ikke så værst det! Er faktisk det jeg har sett meg ut! Men sitter å vurderer om jeg skal ha 4 endestusser eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Utrolig fin bil Synd det siste bildet var såpass uklart, for det var niiice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå