Saltkjelen Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Ja, det er det. Førsteinntrykket mitt var tildels blandet og det var spesielt hekken og utformingen av baklyktene jeg reagerte på. Etter å ha sett flere bilder og fra flere vinkler har jeg begynt å få sansen for de. Jeg syns imidlertid det er synd av BMW å ikke kjøre med hvite blinklys og håper det vil skje ved facelift eller ved noen ettermarkeds-lykter.. Ellers må jeg si at bilen ser meget bra ut. Interiøret er stilfult og elegant. I tillegg til et nytt og fancy iDrive er HELE instruksjonsboken lagt inn med tekst, animasjoner og talebeskjeder.
Saltkjelen Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Med litt senk, soting og større hjul ble det ikke så værst..
BMW89 Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 denne var masse bedre en den gammle. men huff sikkert kjempe dyr !
bad_ip Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Okei når jeg så raskt over det siste bilde kunne panseret...framdelen av bilen minne om volvo s60
Saltkjelen Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Hva er kodenavnet til denne da? E?? Første BMW modell uten E i kodenavnet.. Kodenavnet for denne er F01, F02 for lang versjon. Kommende 5 serie vil få kodenavn F10 og F11 hhv. sedan og stasjonsvogn. Ryktene skal ha det til at neste generasjon 1 serie vil få kodenavn F30, F31, F32 og F33 hhv. 5-dørs, 3-dørs, coupe og cabriolet..
Sevenord Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Håy, denne var meget mye vassere enn den gamle! Bra jobbet
robel Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Hva er kodenavnet til denne da? E?? Første BMW modell uten E i kodenavnet.. Kodenavnet for denne er F01, F02 for lang versjon. Kommende 5 serie vil få kodenavn F10 og F11 hhv. sedan og stasjonsvogn. Ryktene skal ha det til at neste generasjon 1 serie vil få kodenavn F30, F31, F32 og F33 hhv. 5-dørs, 3-dørs, coupe og cabriolet.. Hmm, takk for info, hadde ikke hørt noen ting om F i kodenavna jeg serru Når blir neste 5-serie lansert foressten?
Lars89 Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Forvirrende motorbetegnelser som vanlig fra BMW . 750i får 4,4 V8 Twinturbo på 407hk, 740i (?) får 3,0 Twinturbo på 326 hk og 730d får 3,0 på 245 hk.
kilronan Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 Som vi er blitt vant til med BMW i det siste (e90, e82) så er fronten (selv om den, som noen nevnte, er temmelig S80-ish) mer vellykket enn hekken. Akterenden på F1 ser etter min mening mer ut som noe som kunne dukket opp på en 2008 Hyundai Sonata enn på en en ny 7-serie. Det som egentlig provoserer meg mest er at tilsynelantende ingen i løpet av en sikkert årelang designprosess har reist seg opp og sagt "nei, dette var ikke særlig pent.. la oss heller prøve noe annet". Og siden ingen gjorde det så er del vel dette som er moderne bildesign, enten en liker det eller ikke. Jeg liker det ikke.
BMW89 Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 syns baken var kul ser enda mere led ut en audis ! trur bilen er mye kulere i virkeligheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå