Deep Dish Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Hadde bilen min på eu kontroll, og fikk null 1'er feil, men hele syv 2'er feiler. Det som jeg fikk feil på er: - Slitte klosser forran - Skiver under minimum mål bak + trehet i calipper v. side bak - Sprekk i blemseslanger bak, begge sider - Ujevne parkbrems - Slakke venstre øvre bro bakstilling - Nær/fjern-lys feil innstilling Dette fikk jeg ett prisoverslag på 11003,-!!?? Synes dette var utrolig dyrt.! Eller er det det koster for å få utbedret disse feilene.??? En annen ting.. Burde jeg kanskje bare få byttet alle bremseskivene og klossene.? Takker for svar...
Øyvind L. Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Du skriver ikke ossen verksted dette er hos, men hvis dette er et merkeverksted så har de sikkert 1000kr i timen. Er sikkert for 5000kr i deler også... Tror ikke det er så galt jeg..
Deep Dish Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Skrevet Juli 4, 2008 Øyvind.L skrev: Du skriver ikke ossen verksted dette er hos, men hvis dette er et merkeverksted så har de sikkert 1000kr i timen. Er sikkert for 5000kr i deler også... Tror ikke det er så galt jeg.. Er hos Mekonomen... Og da skifter de bare klossene forann og kun skiver bak. Har sjekket litt på Koed.. Komplett (4stk) skriver, bremseklosser forann/bak, bremsesko med fjærer til håndbrekket og bremseslanger kommer på 2700,- levert på døra. Nå vet jeg ikke hva jeg trenger til øvre bro bakstilling da.!?
Øyvind L. Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Bytte klosser forann, skiver bak og bremslangene bør jo være gjort på et par timer på et verksted. Det kan jo hende de har lagt på noen tusenlapper. Det vet vel heller ikke hva som er galt i bakstillingen.
Hyggmaister Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 0 stress å bytte dette hjemme jo, vertfall alt som har med bremser å gjøre! Overlat minst mulig til !et billig! verksted som du stoler på
Sir Hofstad Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 dyrt, men inkludert evt prakk med foring, etterkontroll osv. Og garanti
Lars89 Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Syns 11000 hørtes mye ut, men er blitt veldig mye dyrere å reparere bilen den seinere tida. Fast ansatt der jeg jobber har steget 50 kr på to år... Bremser kan du fint gjøre selv så lenge du vet hva du gjør.Har sett alt for mange milslykka forsøk med røyk ut av hjulbuene og null bremseeffekt som resultat.
Sir Hofstad Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 OleJohnny skrev: Syns 11000 hørtes mye ut, men er blitt veldig mye dyrere å reparere bilen den seinere tida. Fast ansatt der jeg jobber har steget 50 kr på to år... Bremser kan du fint gjøre selv så lenge du vet hva du gjør.Har sett alt for mange milslykka forsøk med røyk ut av hjulbuene og null bremseeffekt som resultat. Har en del etterkontroll hvor bremser svikter ja...
MikaelR Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Hør med Autotime i notveien,, de har greie priser!!
Yngvejos Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Hva med å ta bremsene selv, og så overlater du resten til verkstedet? Bremser er en grei sak å skifte, og det er greit å lære seg også. Foringer i bakstillingen er et helvete å gjøre selv, så det hadde jeg ikke nølt med å la verkstedet gjøre. Ellers er jeg ikke veldig overrasket over prisen.
Deep Dish Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Skrevet Juli 5, 2008 Takker for svar.. Må vel bare bite i det sure eple å sette den inn på verkstedet... Hadde det ikke vært for at jeg har dårlig tid (Er litt på etterskudd med eu kontrollen, og vil ha rød oblatet snarest, før onkel kommer og tar skiltene mine) så skulle jeg ha bestillt opp delene og heller betalt noen for jobben.. Fan heller, kunne heller ha kjøpt meg 11003 Bugg i stedet.!!
Yngvejos Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Deep Dish skrev: Takker for svar.. Må vel bare bite i det sure eple å sette den inn på verkstedet... Hadde det ikke vært for at jeg har dårlig tid (Er litt på etterskudd med eu kontrollen, og vil ha rød oblatet snarest, før onkel kommer og tar skiltene mine) så skulle jeg ha bestillt opp delene og heller betalt noen for jobben.. Fan heller, kunne heller ha kjøpt meg 11003 Bugg i stedet.!! Med dagens priser, hadde du bare fått 5501,5 bugg. (hvis bugg fremdeles hadde eksistert.) Og bare tenk på hva du sparer tennene dine for.
Deep Dish Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Skrevet Juli 5, 2008 Yngvejos skrev: Deep Dish skrev: Takker for svar.. Må vel bare bite i det sure eple å sette den inn på verkstedet... Hadde det ikke vært for at jeg har dårlig tid (Er litt på etterskudd med eu kontrollen, og vil ha rød oblatet snarest, før onkel kommer og tar skiltene mine) så skulle jeg ha bestillt opp delene og heller betalt noen for jobben.. Fan heller, kunne heller ha kjøpt meg 11003 Bugg i stedet.!! Med dagens priser, hadde du bare fått 5501,5 bugg. (hvis bugg fremdeles hadde eksistert.) Og bare tenk på hva du sparer tennene dine for. Hæ, finnes ikke Bugg lenger.???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå