Kristian H. Foss Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Har fått montert Scorpion effektanlegg fra Koed. Funker veldig bra, helt perfekt etter mine behov. Det måtte bli Scorpion syntes jeg. Kan sikkert få tatt et litt bedre klipp stillestående. Håper på komentarer. Stillestående: http://youtube.com/watch?v=ngGhhaoh6cI&feature=related Kjøring: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Perfekt lyd! Kun catback du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Hørtes bra ut! Skal bestille Scorpion jeg også, men jeg var litt for sent ute så må vente til koed åpner igjen den 28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Faan var fet lyd.. Kanskje jeg skulle bestilt sånn til M3`en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Knallfin lyd. Helt sånn jeg kunne tenkt meg. Blir det samme lyden på 2-literen? Er vel kanskje ikke få med kun et tilgangsrør, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Fin lyd i Scorpion ja.. hehe Men man blir smålei ved langkjøring.. Jævla ressonansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trek2 Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Steikje, fiin lyd Byttet du kun til Scorpion`n, eller fjernet du nokke meir under der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 Byttet kun hele bakpotta, fra den bakerste flensen og helt ut, får alt man trenger i samma pakka på koed. Ang 2 literen veit jeg ikke hvordan det ville blitt, men antar da at det vil bli grom lyd der også... Anbefaler alle å kjøpe dette anlegget, men ikke alle orker å ha et sånt eksosanlegg i lengden, er som sagt over her: resonans. Men jeg elsker kraftig brumming på lavt turtall og snerring på høyt turtall. Tror Scorpion på M3 hadde blitt skremmende gromt!! Noen velger vel også Eisenmann på M3.... Håper jeg fikk svart alle nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Hehe, vet hvor fett dette er! har sånn på min pleier å rulle ned ruta litt når det er lenge siden jeg har kjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Noen om har erfaring med Scorpion på firer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Søk på Youtube så er det ihvertfall en 316 der med Scorpion.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Grom lyd... Noen som vet om dette finnes til min E39.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Jøss, det blei jo perfekt lyd! Finnes det til e34 12v og? Ka ligger noe sånt i pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Åååh, får jo ikke sånn til 316 compact Får holde med simons en stund for min del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2008 Sjekk https://www.koed.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå