Gå til innhold

Slipp årsavgift - om du kjører pent! GO ERNA!

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

Absolutt et bra tiltak, men tror nok ikke 3tusen kroner er nok motivasjon til å få "verstingene" til å kjøre fint :lol:

Vil nok hjelpe mot de som kanskje trår på litt ekstra en sjelden gang i blant, men heller tvilsomt at de som "pleier" å kjøre for fort kommer til å redusere farten noe særlig pga dette.

Vet hvertfall selv at jeg nok ikke ville forandret kjørestilen pga dette, men heller sett på det som en liten ekstra bonus dersom jeg ikke ble tatt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslaget er vel så bra syns jeg.

Men hva med de som registrerer bilene på foreldrene sine for å få billigere forsikring? Hvilket en del gjør i den alderen.

Med tanke på forsikringsprisene på enkelte biler vil det fremdeles nesten lønne seg i enkelte tilfeller å registrere bilen på noen "litt opp i årene" selv om årsavgiften kuttes ut for de mellom 18-20 år.

Noen her som kan bekrefte påstanden min, eller er jeg på bærtur nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslaget er vel så bra syns jeg.

Men hva med de som registrerer bilene på foreldrene sine for å få billigere forsikring? Hvilket en del gjør i den alderen.

Med tanke på forsikringsprisene på enkelte biler vil det fremdeles nesten lønne seg i enkelte tilfeller å registrere bilen på noen "litt opp i årene" selv om årsavgiften kuttes ut for de mellom 18-20 år.

Noen her som kan bekrefte påstanden min, eller er jeg på bærtur nå?

De får ikke den bonusen. Rett og slett. Ikke at jeg spørt Erna men :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...