Jesse Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Da er grombilen til salgs Bilen er en 90 mod Bmw 850. Bilen har gått ca 225.000 km. Er ganske lang historikk på bilen så om noen her på forumet er interessert i en Bmw 850 så send meg en PM så ska jeg skrive ned all informasjon. Det vil da bli lagt ut her. Må gjøres litt med bilen for å få den helt strøken. Karosserimessig er den veldig pen! Når det kommer til pris er jeg litt usikker, men tenker et sted mellom 160000-165000/BUD sånn bilen står. Innbytte vurderes. ' Norges billigste! Ps: Vingen er en orginal Bmw motorsport vinge, den ser MYE bedre ut i virkeligheten enn på bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Pen bil Men kast ut biltema mattene da, tar seg dårlig ut i en slik bil. El i en bil i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Får en gratis bump av meg med kommentar: skamfin 850 Utrolig nok så jeg en slik med tilhenger i østerdalen i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Hva er interessant innbytte da? Dyrere, billigere, lekebil, familiebil osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Knall rå bil, lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2008 Takker for kommentarer folkens. J.Hofstad: hehe ja, de har utrolig mye utstyr. "desverre" har ikke denne hengerfeste dersom noen hadde tenkt sg bilen som arbeidsbil, hehe. Hehe ja mattene er ute. Bildene er noen måneder gamle. Tenkte jeg skulle gå ut å ta noen bilder nå. Tja, hva jeg kunne tenkt meg som inbytte. Er interessert i en morsom bil. 5 serie - 540 eks. sedan/touring 3 serie 325/328 cab/coupe M3 M5 Eller forslag. Kan gi mellomlegg, men ikke fantasipriser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Vet av billig 540 touring hvis du er interessert? Fikk tilbud på 45. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2008 Tja det kan være interessant. Er det en annonse om den? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Nei, kamerat på hugger i Halden har holdt på med den i snart 1 år. Er en champagnefarvet 530 som kassa røyk på. Hentet delebil 540 fra sveits (96) hvor de flyttet alt over. Så røyk ene tp og deretter kassa. Tror de byttet til annen motor og annen kasse igjen. Nå har den stått så lenge på verkstedet at rondell felgene er oksidert. Hørte at de hadde byttet ene fremdøren i en med annen farge også. har ikke mulighet for å se på den selv før om 1 1/2 uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2008 På Røsnes? hehe. Tja, kunne vært interessant. Spørs jo på bilen selvfølgelig da. Knips noen bilder om du ser den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Martin på Røsnes ja Skal ned og kikke på noe delebiler neste uke så kan ordne bilder da ja. Vil du ha tidligere kan jeg få en kameratski til å ta bilder. Ville ringt Kjetil på T-K Bilservice og hørt om han var interessert i din, evt hadde noe fett å bytte i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 hva slags prisklasse tenkte du å bytte til da? kunne godt tenkt meg 850. men gidder ikke gi bort 540'n. begynner å bli mye penger som er lagt i den. bl.a manuelt gir som skal monteres når jeg kommer hjem igjen. er det 6-trinns på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 ....5 serie - 540 eks. sedan/touring Lykke til med og finne en 540 som verken er sedan eller touring Hehe.. Men sånn helt seriøst, er ikke 850'er verdt mer enn 165000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2008 Bilen har stått på TK, skal ut dit igjen til uka, skal bytte lamdasonder. Kjetil på TK- ser prisen på bmw'er som de er i tyskland. Han mente man fikk CSI i norge til 150-200.000 Så vet ikke helt hva han gir for en "VANLIG" V12 da. hehe. S.hafsmo Det er litt vanskelig og si, spørs jo helt på 540'n din det. Solgte gamle 540 min for 50k, hadde den vært penere og litt lavere km-stand hadde jeg nok fått 100k, så prisene på 540 varierer sånn. Hvilken prisklasse ser du deg ca for din? Spiritus Sancti, hehe ja vet det. Tenkte det bare som et eksempel med 540 da. Tja, nå er dette norges billigste da Er en 18 år gammel bil, som trenger litt kjærlighet. Meget rå bil! Vekker mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 150 - 200.000 for en CSI? De er vel strengt tatt så sjeldne i Norge at prisene naturlig vil være høyere. Har ennå til gode å finne en med norske skilt til under 300.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg