D.C.V Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Nå har jeg fått litt planer for bilen, sånn uti August Jeg har tenkt og kjøpe Eisenmann bakpotte til den Men finnes det "racingrør"(eller soundrohr om du vil), katalysator og grenrør fra Eisenmann til E34 M5?
marius paulsen Skrevet Juli 15, 2008 Skrevet Juli 15, 2008 ikke handle noe av dem. er et drittfirma av dimensjoner! men vet aldri om det man bestiller kommer(og kommer det er det som oftest feil!)
D.C.V Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Skrevet Juli 15, 2008 De har ikke til M5 heller eneste jeg fant der var til 535i og 540..
DaggEn Skrevet Juli 15, 2008 Skrevet Juli 15, 2008 Har bestilt fra disse som holder til i England. http://www.danch.reflex-hosting.net/lis ... cturer=BMW Veldig hyggelige og seriøse. Fikk montert mitt idag men dessverre ikkje så mye lydforskjell. Men det er jo en diesel da..
D.C.V Skrevet August 23, 2008 Forfatter Skrevet August 23, 2008 Noen som vet om både Race og Sport leveres med Tüv papirer?
hagenisse Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Jeg tror ingen av dem gjør det (jeg har iallefall ingen papirer på mitt), men med det normale får du neppe noen problemer. Det er ganske så stille. Jeg er ikke overbegeistret for schmiedmann jeg heller egentlig..
Werther Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Noen som vet om både Race og Sport leveres med Tüv papirer? Jeg har noe av samme dilemma som deg. Kan kjøpe sport (med tuv) for 6500, men er nok ikke så mye forskjell fra den eksosen jeg har nå. Gidder ikke kjøpe svindyr racepotte uten tuv for så å demontere den før EU-kontroll.
D.C.V Skrevet August 24, 2008 Forfatter Skrevet August 24, 2008 Jeg blir antakeligvis å kjøre race da det kostet like mye som sport
elstokke Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 Jeg har et eisenmann sport bakre anlegg tilsalgs for e34 m5. Annonse: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjop ... x?Id=10721 Man får kun tüv papirer med sport utgaven. Eisenmann har sluttet å selge mellompotter til e34 m5. Men jeg tror denne supersprint cat erstatteren http://www.supersprintuk.com/supersprin ... p-673.html samt mellopotte fra supersprint, i kombinasjon med eisenmann bakpotte blir bra. Det var min plan. Selger eisenmannen grunnet militærtjeneste.
morteym Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 Jeg kjøpte Eisenmann fra GS Bildeler for noen år siden forresten.
Stramvaier Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 jeg kan skaffe Eisenmann. send meg pm om du er interrisert
D.C.V Skrevet August 24, 2008 Forfatter Skrevet August 24, 2008 Hva er forskjellen på Eisenmann og Eisenhaus?
morteym Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 Så det var en som skrev at Eisenhaus var en dårlig replika, kan det stemme? Eisenmann er ihvertfall meget god kvalitet. Populært og annerkjent både for lyd og utseende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå