Gå til innhold

Geir_T sin 2005 E60 525DA M-tech, nye bilder s.3

Astri
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer så mye med en nydelig E60. Og det må helt klart på minimum 20" felger på den, voldsome hjulhus på disse nye BMW'ene 8) .

Pøs på med bilder etterhvert i oppgraderingene. Bruk også Saltkjelen i alle E60/61 spørsmål som måtte være, han er et ikon når det gjelder de modellene :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjempebil!:) E60 er utrolig flott. Vedr felgene så er det vel i Stockholm og ikke Tyskland, samt at prisen er kun for felger?

Hvis du velger 20" burde vel man også senke bilen..ellers blir den kanskje en smule høy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjempebil!:) E60 er utrolig flott. Vedr felgene så er det vel i Stockholm og ikke Tyskland, samt at prisen er kun for felger?

Hvis du velger 20" burde vel man også senke bilen..ellers blir den kanskje en smule høy..

Mente selvfølgelig sverige.. Så dette selv når jeg kom inn her nå.. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger 21" orginale hartge hjul til salgs for 30000 i sverige.. Det er rått det!!!!!!!!!

http://www.blocket.se/vi/16030661.htm?ca=12_s

EDIT: Skriveleif

Utrolig råe felger!! Men, 21" blir etter min smak hakket for stort selv på E60/61, dog mest fordi bilen vil bli høy som et fjell uansett hvor mye man senker. I tillegg ser innpresset på de Hartgefelgene litt "tvilsomt" ut..? På min, med 8,5" foran og 10" bak, er innpresset hhv. ET18 og ET24. Men det er godt mulig at de passer rett på uten noen form for tilpasninger av karroseri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene var rå ja, men dere har kanskje rett i at 21" kan bli for stort... Men det e jo ikkje opp te meg å avgjøre da. Det får Geir ta seg av. ;)

Senk hadde kanskje gjort seg? Bilen har jo m-understell så da tenker eg at den er litt lavere enn originalt, men kan noen fortelle meg hvor mye lavere? Er det noe specs med dette understellet vi bør vite om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-sportunderstellet er vel en god del stivere enn originalt. Den senker 15mm foran og bak, med andre ord ikke så altfor mye. Du kan jo imidlertid bruke 10mm senkeskåler foran og da er den jo plutselig 25mm lavere foran, noe som er bortimot perfekt - hvertfall hvis hjulet skal gå nogenlunde i ett med hjulbuen og bilen fortsatt skal være brukandes.. Ellers gjør dere ikke noe dumt valg i å velge 20".. Jeg angrer som sagt ikke på at jeg gikk fra 19" på E60'n til 20" på E61'en.. Riktignok merkes jæv... dumper i veibanen, men pleier jo som regel å styre unna disse og da går det bra. Kjør på! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for kjempe svar igjen Saltkjelen. ;)

Senkeskåler er jo egentlig en ganske genial løsning. Skal nevne det for Geir eg, og han kommer vel snart inn her og leser sjøl og tenker eg. :D

Dumper i veien e fy fy å kjøre i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nydelig bil! Må vel være Carbon svart den der...

Her er ett par tips til nye hjul.

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13981637

Var selv en tur i Sandefjord forrige uke og handlet meg nye 20" til min bil.

Her er link til der hvor jeg handlet:

http://www.christalex.net/Felger.htm

Her er resultatet på min bil:

3vxf5k7f2lfrod1ismy5.jpg

hjm2j1p0utys2tim4dc8.jpg

joknj0oqcave9akmubl6.jpg

Valget hos meg sto mellom de jeg har på nå og disse i 19"..originale Bmw felger det og.

i0bcspcajhwmcuwr3wxz.jpg

M6 felgene jeg hadde på tidligere er flotte...men dessverre synes jeg for mange har de etterhvert.

kwnoew0h0mhmbh061cw6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja den fargen e ikkje enkel å tolke.

Takker så mye fra oss begge. :D Nå skal me prøve den på langtur, så det blir spennende. Personlig så liker eg m6 felgene utrolig godt, men det e sant som du sier m-blå; de blir mer og mer vanlige. Og de Hartge felgene var jo bare til å spise opp da. ;)

Heldigvis så har eg de felegne eg ønska meg på min bil, så da skal Geir få kjøpe seg de felgene han vil ha til sin bil. Mest rettferdig det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...