Breitling Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Har nå bestemt meg for å oppgradere lyktene på min 325 Sedan, men er fryktelig usikker på hva jeg skal velge, så hiver ut en tråd så jeg får høre meninger fra dere. Dette er min bil nå: Siden dette bildet ble tatt er det kommet glassklare tåkelykter (krominsats). JA, jeg SKAL lakkere opp frontfangeren, og ja, nye øyelokk er bestillt Hvilke hovedlyker kan passe? Angeleyes eller ikke spør jeg meg selv, men får aldri et fornuftig svar Vil lykter med krominsats være passende til min lakktype(granitsilber metallic), eller sorte?? Vil det evt se merkelig ut med sorte frontlykter og glassklare tåkelys? Har leita masse på Ebay etter lykter og her er noen av de jeg har sett på: Ikke ille de her, Xenon medfølger (godkjent my ass) Disse har blitt populære i det siste, men vet ikke helt om jeg faller for den løsningen, der blink er i "ett" med hovedlykt. Samme ulla, bare i sort Ikke ille de her. Er vel disse som har mest "orginalt" utseende Kom med deres meninger/synsvinkler, og link gjerne til bilder av andre typer lykter. Pga dollarkursen kommer jeg til å kjøpe lykter på Ebay, sparer så sykt mye penger på det i disse dager
sveinern2 Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 liker godt de svarte hele lyktene, ialfall ikke ta chrome lykter
Marius2002 Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Jeg ville valgt de sorte lyktene. Chromelykter synes jeg ikke passe veldig bra. Går en sølvgrå E36 her i Molde med chrome-angeleyes, det er ikke akkurat stygt, men den hadde passet bedre med sort.
Superbeetle Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Kom med deres meninger/synsvinkler, og link gjerne til bilder av andre typer lykter. Pga dollarkursen kommer jeg til å kjøpe lykter på Ebay, sparer så sykt mye penger på det i disse dager Oppgradere og oppgradere.. Jeg ville heller beholdt orginal lyktene og evt ettermontert angeleyes, enn å kjøpe noen slike "ebay-lykter" Evt Fk el Inpro lykter i sort. Disse har samme utseende som org lyktene men har angeleyes. De lyser ikke så sterkt, men syntes dette er en mye penere og mer diskret løsning. Når bildene kommer fra www.hongkongplus.com så klinger ikke det spesielt bra i mine øyne Ikke ser det spesielt bra ut heller....
///Mysild Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 orginale linselykter, ettermonter ccfl AE og xenon
opt Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Behold de du har og kjøp deg sota blinkere. Du har en gammel bil og gamle biler skal ikke ha xenon eller AE
Dr_S Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Behold de du har og kjøp deg sota blinkere. Du har en gammel bil og gamle biler skal ikke ha xenon eller AE Dummeste jeg har hørt! E36 er vel den eneste BMWen som ikke ble levert med xenon og angeleyes som faktisk KLER det! Men gå for CCFL ringer, kjøp løse og monter i lyktene dine. Billigst og best
M_Pia Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Jeg ville gått for di svarte lyktene med integrert blinkers Har vurdert di til min E36
LianLi Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Det siste du gjør er å gå for crome, det passer ikke uansett fargevalg du ellers har, sort blir uansett mye bedre. Synes inpro AE lyktene er meget pene, samt de nederste du la ut. Eventuelt org med ettermontert ccfl AE ja.
Ad|oS Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Når bildene kommer fra www.hongkongplus.com så klinger ikke det spesielt bra i mine øyne Ikke ser det spesielt bra ut heller.... Ser ikke dette ganske bra ut egentlig: Passet ganske bra på gamlebilen min synes jeg hvertfall hehe Men nye lykteglass på orginale lykter gjør underverker. Og uansett hva du gjør, ikke sett på chrome lykter...
Muffins Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 syntes egentlig det ikke er så værst med chrome lykter man burde kanskje ha grå bil da....
Astri Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Eg tror mørke lykter hadde passa din bil. Men ikkje den heile varianten... Ei venninne av meg har det på sin bil, og der var det egentlig ganske dårlig passform syns eg. Men som du sa, det e jo din bil, altså ditt valg.
-Anders- Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Originale lykter med ettermonterte AE. Alt annet ser egentlig så jævlig ettermontert ut. Har selv inpro lykter, og føler jeg har vokst fra dem. Hva du enn gjør, ikke drep bilen din med di fantastisk stygge oneblock lyktene. DET ser tullete ut det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå