narcatis Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Skrevet Juli 18, 2008 ka så må til for at kitet blir komplett då? siden alle her seie da e långt i fra komplett. alt så mangle e jo ei multi reim og olje slange til vortech kompressoren og slange fra kompressoren og ner i bunnpanno. Eit kit består hovedsakli av kompressor og monterings ramma med strammehjul og bend og slanger og reim. dyser osv er jo ekstra utsyr så e opp te kver enkelt og montera. Motoren som kitet var montert på blei benka til rett over 250hester med chip. Vortech er ikkje nåke jalla merke, er kvalitet.
Gunnar Skrevet Juli 18, 2008 Skrevet Juli 18, 2008 Styring er jo rimelig sentral her. Kjøper man et kit fra AA eller ESS, så er omprogrammering eller chip med i prisen. Det vil koste noen tusenlapper å få det gjort (helst på rulle).
bcrazy Skrevet Juli 18, 2008 Skrevet Juli 18, 2008 jeg trodde vortex kitene hadde eget oljesystem, altså ingen returslange fra kompressor til bunnpanne. Mulig jeg tar feil.
haavard Skrevet Juli 18, 2008 Skrevet Juli 18, 2008 jeg trodde vortex kitene hadde eget oljesystem, altså ingen returslange fra kompressor til bunnpanne. Mulig jeg tar feil. Disse bruker samme smøresystem som motoren.
Pauls1 Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 Styring er jo rimelig sentral her. Kjøper man et kit fra AA eller ESS, så er omprogrammering eller chip med i prisen. Det vil koste noen tusenlapper å få det gjort (helst på rulle). ikke nok med det.. i AA sitt kit (som forøvrig koster det samme) er det med nye dyser, olje-kjøler, intercooler, chip og monterings veiledning... i tillegg er det jo helt nytt
Sir Hofstad Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 Styring er jo rimelig sentral her. Kjøper man et kit fra AA eller ESS, så er omprogrammering eller chip med i prisen. Det vil koste noen tusenlapper å få det gjort (helst på rulle). ikke nok med det.. i AA sitt kit (som forøvrig koster det samme) er det med nye dyser, olje-kjøler, intercooler, chip og monterings veiledning... i tillegg er det jo helt nytt Mener jeg leste det kitet til AA var til Vanos motorer?
-Roger- Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 Jeg har vortech på min og i monterigsanvisningen viser det at dyser er med hvertfall.. Har den ikke foran meg akkurat nå, men kan sjekke senere, Da ser jeg sikkert hva som er komplett. (ikke jeg som har montert) Det er hvertfall ikke intercooler med på det vortech kitet som jeg har...
marius paulsen Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 Styring er jo rimelig sentral her. Kjøper man et kit fra AA eller ESS, så er omprogrammering eller chip med i prisen. Det vil koste noen tusenlapper å få det gjort (helst på rulle). ikke nok med det.. i AA sitt kit (som forøvrig koster det samme) er det med nye dyser, olje-kjøler, intercooler, chip og monterings veiledning... i tillegg er det jo helt nytt Mener jeg leste det kitet til AA var til Vanos motorer? aa kitet er til vanos og uten vanos man må oppgi det når man bestiller slik at man får rett programvare med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå