Gå til innhold

BMWCCN avd.Troms. Treff Narvik 26 Sept, havnegata 2


tmice
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har snakket med Scania. Og de er positive til at vi får låne plassen til eventuelt å sette opp en liten autoslalomløype :)

Skulle ta en tur innom på Fredag for å snakke litt mer med de, og få de til å parkere lastebilene langs kanten. Samtidig må jeg nesten nevne at det kan bli litt spor der start/stop er, og i trange svinger. Så får jeg høre om de da er fortsatt positive. Uansett er nok "showing" u-aktuelt.

Men det hender at det kommer inn lastebiler i løpet av ettermiddag/natta. Og de hadde ikke kontroll på hvor de parkerte. Så mulig det plutselig stod noe midt på plassen på Lørdag.

Så da kan det se ut som at vi har en åpen plass, hvis vi finner ut i løpet av dagen at vi vil flytte litt på oss, og prøve en løype.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møter opp med 5'ern, jeg :)

Får satse på at værgudene er snille med oss, selv om det i følge yr.no ikke ser så altfor bra ut.. :/

Regner med vi kjører ilag oppover? :)

Faktisk ikke så mange ordentlige BMW'er igjen her, så blir vell stortsett bare oss :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møter opp med 5'ern, jeg :)

Får satse på at værgudene er snille med oss, selv om det i følge yr.no ikke ser så altfor bra ut.. :/

Regner med vi kjører ilag oppover? :)

Faktisk ikke så mange ordentlige BMW'er igjen her, så blir vell stortsett bare oss :P

Kjører hjem til Gibostad i morgen, så det passer yppelig for meg å kjøre ilag oppover til B.foss på lørdagen :) Er vel ikke stort flere enn oss igjen, nei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møter opp med 5'ern, jeg :)

Får satse på at værgudene er snille med oss, selv om det i følge yr.no ikke ser så altfor bra ut.. :/

Det ser ikke ut som det skal bli regn i så fall..... å varm kaffe skal jeg nok klare å ha klar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...