Gå til innhold

BMWCCN avd.Troms. Treff Narvik 26 Sept, havnegata 2


tmice
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når Audi\Håndbrekk gjengen fikk låne å arrangere på aspelund, hvorfor skal ikke vi? :)

Synest folk kan brainstorme litt å legge i forslag på aktivitet o.l. I alle stader :)

Enig med deg tmice ang Narvik'ingene, synest det var kjempeflott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Audi\Håndbrekk gjengen fikk låne å arrangere på aspelund, hvorfor skal ikke vi? :)

Synest folk kan brainstorme litt å legge i forslag på aktivitet o.l. I alle stader :)

Enig med deg tmice ang Narvik'ingene, synest det var kjempeflott!

Ja det stemmer jo, Handbrekkgjengen ja :)

Hadde glemt det...

Da tror jeg D.C.V får i oppgave å sjekke om vi får låne banen... han er jo tross alt arbeidsledig :):) Hvis vi ikke er å Cruiser i Tyskland da :)

Hør på CrZyWiz alle BRAINSTORM nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flott ut dette, synd jeg ikke kunne delta pga jobb, og at bilen ikke er i orden.. :roll:

Håper på at det blir ett treff til før vinteren setter inn, da skal jeg iallefall komme :wink:

Det er bra, må vel bli et om en måneds tid... å da blir vi helt sikkert MANGE fler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flott ut dette, synd jeg ikke kunne delta pga jobb, og at bilen ikke er i orden.. :roll:

Håper på at det blir ett treff til før vinteren setter inn, da skal jeg iallefall komme :wink:

Det er bra, må vel bli et om en måneds tid... å da blir vi helt sikkert MANGE fler :)

Høres bra ut:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil takke for et kjempefint treff; kjempemorsomt at det ble godt oppmøte og bra vær! :D Mange pene biler og trivelige folk. All honør til Dan (D.C.V) og Thomas (tmice) som dro igang det hele :)

Jeg er gjerne med på et nytt treff, samt også noen sammenkomster i løpet av vinteren - f.eks. å leie glattkjøringsbanen på Aspelund, som vi også luftet på møtet.

Siden Narvik stilte mannssterke (og damesterke!) kan det kanskje være på sin plass å ha neste treff der? Samtidig vil det nok da bli vanskelig å få tromsøfolk dit...

Fikk ikke med meg om det var noen fra Harstad som var på treffet, men tror ikke det var det..? Mener det skal være brukbart BMW miljø der, og i så fall vil det jo være synd dersom de ikke er representert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...