Jan E-28 Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 BRAINSTORM nå!!! Hvilket firma er best i fylket på vask og polering? Og få til et vårtreff der en lærer litt om dette hadde ikke vært dumt. Noen av dere som vet hvor mange medlemmer av BMWCCN som er registrert i Troms? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 BRAINSTORM nå!!! Hvilket firma er best i fylket på vask og polering? Og få til et vårtreff der en lærer litt om dette hadde ikke vært dumt. Noen av dere som vet hvor mange medlemmer av BMWCCN som er registrert i Troms? Det er vel ikke så mange som driver med dette som jeg vet om, eneste som driver litt med dette er vel Vanja`s Bilpleie i Øverbygd... Medlemmer tror jeg bare foreløpig det var kun D.C.V som var medlem..... Eneste jeg vet om er at jeg, M-Pia, og Stian H... holder på å melde seg inn... men det var vel fler som skulle gjøre det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Jeg vet om et firma, men jeg kommer ikke på hva det heter Skal prøve finne ut av det Det var vel igrunn kun Stian som var medlem fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Jeg vet om et firma, men jeg kommer ikke på hva det heter Skal prøve finne ut av det Det var vel igrunn kun Stian som var medlem fra før Såpass ja Ja ja jeg sendte nå en forespørsel i går også... kanskje dukker det opp noe i posten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Snakka med redaktøren i dag, blir en sak om det i avisa i nærmeste framtid. Hvilke bilder skal jeg ta med? Noen flere som har bilder som ikke er vist her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 det er vel bare å plukke herifra, men du må jo få med M5'en ett veldig bra bilde er dette da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Snakka med redaktøren i dag, blir en sak om det i avisa i nærmeste framtid. Hvilke bilder skal jeg ta med? Noen flere som har bilder som ikke er vist her? FLOTTERS!! Ta med bildet til D.C.V også tar du med et bilde der hele gjengen står linet opp.... Trenger de noe tekst, eller har spørsmål så er det bare å be de å ringe... Skal lete å se om jeg finner noen flere bilder.. legger de ut her da, så de kan jo bare plukke.... Viktig å få med Trondsen Bil og BMW logoen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Burde jo også nevne, Scania, Politiet, Istind og ikke minst Andselv Trafikkskole Husk å nevn autoslalomen Kanskje noen få ord om at BMWCCN avd. Troms er på trappene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 BRAINSTORM nå!!! Hvilket firma er best i fylket på vask og polering? Og få til et vårtreff der en lærer litt om dette hadde ikke vært dumt. Noen av dere som vet hvor mange medlemmer av BMWCCN som er registrert i Troms? Det er vel ikke så mange som driver med dette som jeg vet om, eneste som driver litt med dette er vel Vanja`s Bilpleie i Øverbygd... Medlemmer tror jeg bare foreløpig det var kun D.C.V som var medlem..... Eneste jeg vet om er at jeg, M-Pia, og Stian H... holder på å melde seg inn... men det var vel fler som skulle gjøre det... Jeg har vært medlem i BMWCCN i rundt et års tid, og Tommy (CrZyWiz) har vært medlem i flere år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 Ja da nærmer vi oss de vi trenger da... Blir bra det her! Han som var å så på med den "turkise" E39, skulle også melde seg inn... så vi er snart i mål! Noen fler fra Narvik som har meldt seg inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 nesten så vi skulle annonsert neste treff i nordlys. da kan det være at det kommer folk fra hele fylke og nabofylkene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 nesten så vi skulle annonsert neste treff i nordlys. da kan det være at det kommer folk fra hele fylke og nabofylkene.. Ikke bare nesten, tror vi må høre om det + Fremover, Nye Troms, Folkebladet, og Framtid i Nord.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 Der va NYE TROMS på tråden, så nå blir det reportasje fra treffet, å ikke skyld på meg om det STÅR noe galt der.... fikk jo en masse spørsmål om alt mulig... KANON!!! Så dere fra Narvik og Tromsø, nå e det bare å gå på narvesen å kjøpe avisa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Ser ut som treffet var vellykket. Jeg kommer på neste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå