verticalescape Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Da har jeg tipset Nordlys og TF, så får vi se om de tar kontakt Flotters.. klar for Germany? Når skal dere dit? *Misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Da har jeg tipset Nordlys og TF, så får vi se om de tar kontakt Flotters.. klar for Germany? Når skal dere dit? *Misunnelig* Neste uke håper jeg, eller uka etter... har funnet noe snacks der nede så Være med neste gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Noe som kan sette i hop noen bilder jeg kan sende til journalisten i Folkebladet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 Trenger sjåfør med meg til Tyskland.. noen som har lyst å kjøre skikkelig bil på skikkelig vei? Turen er så klart FREE Reiser mest sannsynlig på Mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Da ble det en artikkel i TF også, litt surr på journalisten, men det er vel sånn det er Jeg ville ikke valgt det bilde der som bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 Da va sjåføren sikret..... Roadtrip bilder kommer!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Hvem er den heldige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Da er det vel på tide å gå i gang å planlegge neste treff Jo flere vi blir jo bedre blir det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Ja vi har ledige lokaler innendørs på samme plass første helga i Oktober.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Jeg mener at treffet bør være på samme plass som sist ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe34t Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 ja eg e me neste gang:) skal prøve å få me litt fleir å.. kor d går me oppstart av avdeling troms?? har vært å meldt meg inn i bmwccn men har ikke fått nå fra dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Vi nærmer oss veldig nå med oppstarten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Jeg har også meldt meg inn i BMWCCN, men ting tar vist litt tid med dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå