bmwe34t Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 4. oktober passer bra for meg Se der ja, der e "pia" våres også med Flott, da setter jeg det på overskriften.. du må bare si i fra vist du treng hjelp til nå... stille gladlig opp eg... e jo i område å ræk bestandig så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 4. oktober passer bra for meg Se der ja, der e "pia" våres også med Flott, da setter jeg det på overskriften.. du må bare si i fra vist du treng hjelp til nå... stille gladlig opp eg... e jo i område å ræk bestandig så Det e bra at det e mange som vil stå på!!, skal gi beskjed om det e nåkka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Jeg kommer... ... om jeg har fått lappen tilbake til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Jeg kan påta meg ansvaret med å henge opp noen "plakater" rundt omkring på matbutikker i Tromsø, slik at vanlige mennesker kan se hva vi har til hensikt å finne på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 Jeg kan påta meg ansvaret med å henge opp noen "plakater" rundt omkring på matbutikker i Tromsø, slik at vanlige mennesker kan se hva vi har til hensikt å finne på Glimmers! Regner med at du stiller også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Ser virkelig fram til dette treffet også, vi får satse på at vi får ut litt reklame så blir det bra Montro om man stiller med M5 eller en ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 Ser virkelig fram til dette treffet også, vi får satse på at vi får ut litt reklame så blir det bra Montro om man stiller med M5 eller en ny bil Sats på Nybil du, har en 330. å e kan ta M5 i innbytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Nei du, det meollomlegget der har je itte råd til Men HviS vi bytter likt da er det en annen sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 Nei du, det meollomlegget der har je itte råd til Men HviS vi bytter likt da er det en annen sak Ha ha, morroklumpen Ka du trur en 330 med VARVIK`S RØRLEGGER BYRÅ på sia hadde vært gromt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Det hadde vært gromt det, men seriøst ka ville mellomlegget ha kommet på? Send det på PM du Men nå syns jeg vi skal legge hodene i bløt og prøve å komme på noe bra som kan gjøre dette treffet bedre enn det første Brainstorm og idèsynsing må til nå.. Håper vi får med Jan Erik igjen til og ordne med autoslalomen On top of my hair. - Pølsesalg (krever det polititilatelse?) - Få tak i en del eksemplarer av klubbladet - Premiering av fineste og raskeste bil (dette har vi jo snakket litt om før) - Hvis det er fint vær kanksje grilling (eller er sesongen over da?) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 Det hadde vært gromt det, men seriøst ka ville mellomlegget ha kommet på? Send det på PM du Men nå syns jeg vi skal legge hodene i bløt og prøve å komme på noe bra som kan gjøre dette treffet bedre enn det første Brainstorm og idèsynsing må til nå.. Håper vi får med Jan Erik igjen til og ordne med autoslalomen On top of my hair. - Pølsesalg (krever det polititilatelse?) - Få tak i en del eksemplarer av klubbladet - Premiering av fineste og raskeste bil (dette har vi jo snakket litt om før) - Hvis det er fint vær kanksje grilling (eller er sesongen over da?) - Ingen som kan kreve polititilatelse for pølsesalg.... Ja du får få tak i et eksemplar av klubbladet, eller høre med de som er medlemmer om de kan ta med et! Premiering er ok det, men da er vi "litt" avhengig av at JE fikser løype:) Grillsensongen har vel egentlig aldri startet her nord, så det tror jeg vi dropper.... Men vi kan jo ta ei kolonne til Målselvfossen.... Ellers så e det jo bare for ALLE å komme med forslag.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Skjer det noe spesielt ved Målselvfossen da, husk at det er dårlig vei dit, men jeg er med uansett hvor vi drar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 Kommer oss nok ned dit hele gjengen også E46`n fra Narvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Blir sikkert bra, men skjer noe spesielt der eller var det for turen sin skyld? Men vi trenger flere ideer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 Bare for turen, skal vi ha premier, må de bestilles rimelig kjapt, for det tar en stund å produsere de, å sende de.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå