D.C.V Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Ok, men vet vi hva det koster og hvor man bestiller fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 Ok, men vet vi hva det koster og hvor man bestiller fra? http://www.trofe.no/ bl.a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe34t Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 en kompis kjenne han som har glattkjørings banen på setermoen. å han høres litt positiv ut til å kunne leie\låne ut den en dag for kjøring.. hadde ikke d vært gøy???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 en kompis kjenne han som har glattkjørings banen på setermoen. å han høres litt positiv ut til å kunne leie\låne ut den en dag for kjøring.. hadde ikke d vært gøy???? Absolutt, var noen som snakket om banen på Aspelund også, men noen må vel kontakte de snart da.... Å så spørs det vel hva man skal gjøre på de forskjellige plassene... Å kjøre zikkzakk mellom "dukkene" på setermoen er vel ikke noe jeg vil anbefale, siden flere biler får lakkskader av å treffe dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Denne gangen skal jeg med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 Denne gangen skal jeg med... Flott! du får tipse dine "bimmer" venner der oppe også da... lita kolonne fra Finnmark hadde vært kult det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 skal spre ryktet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 heiv på nye lykter og lyktespoilere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Nesten så vi skulle ordna oss en fest i forbindelse med treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 heiv på nye lykter og lyktespoilere i dag Ble bra det der, større felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 Nesten så vi skulle ordna oss en fest i forbindelse med treffet Ja egentlig så skulle man jo det, men da må vi fikse en billig overnattingsplass for de som kommer langt ifra... F.eks på Målselvfossen.... hadde jo vært skøy det! De som vil være med på slikt må ROPE ut FORT så kan vi vel fikse en plass for alle å sove på hytte e.l. Å lage et BMW Party! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Du har vel en bra pris på noen 18" regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 Du har vel en bra pris på noen 18" regner jeg med? Å jada, det e bare å spørre, tenkt på hvilke felgtype du skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Har sett litt på big-wheels.no.. liker 18" BW EMOTION INOX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Fest er good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå