Gå til innhold

BMWCCN avd.Troms. Treff Narvik 26 Sept, havnegata 2


tmice
 Share

Anbefalte innlegg

Neon som er intereserte i BMWCCN avd. Troms Jakker? har fått et tilbud om Jakker, men jeg får ikke hvist de frem før om ca 1 uke...

Prisen blir på ca 1000 + pr jakke, å dette er ingen "harry" jakke, med masse POWER reklame o.l.

Det er en stormberg jakke i sort, med BMWCCN brodert på ryggen i jakkens søm farge...

Pluss at det blir et eller annet bilde på ryggen, et helt greit merke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

et bilde som er bestemt eller klubblogo? Når du har noe å vise så blir det sikkert mange interesserte :)

Var innom med et par bilde eksempler, men siden de ikke har bilde trykk maskin der lengre så må det være noe enkelt, holder på å se hva som passer til jakka....

Man får også Navnet sitt forann på jakka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig at vi kan å få de til treffet? :)

Ja det tror jeg, skulle komme dit neste Onsdag å velge font på teksten å finne rett farge i forhold til resten av jakka, pluss at jeg skal dra med et eller annet enkelt bilde å ha i midten.....

Men man bør jo prøve jakka for å se hvilke størrelse man skal ha, til meg passet M i så fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vi blir altså tre stykker på "treffet"

Knall :?

Vi ble heldigvis flere en tre stykker, og nå må vi prøve å satse stort :) Få ut i flykets aviser at det er treff på gang :)

Er det mulig at vi kan å få de til treffet? :)

Ja det tror jeg, skulle komme dit neste Onsdag å velge font på teksten å finne rett farge i forhold til resten av jakka, pluss at jeg skal dra med et eller annet enkelt bilde å ha i midten.....

Men man bør jo prøve jakka for å se hvilke størrelse man skal ha, til meg passet M i så fall...

Om dette, prøv å få med et bilde som symboliserer Troms fylke ;) Kanskje Istind eller noe i den duren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vi blir altså tre stykker på "treffet"

Knall :?

Vi ble heldigvis flere en tre stykker, og nå må vi prøve å satse stort :) Få ut i flykets aviser at det er treff på gang :)

Er det mulig at vi kan å få de til treffet? :)

Ja det tror jeg, skulle komme dit neste Onsdag å velge font på teksten å finne rett farge i forhold til resten av jakka, pluss at jeg skal dra med et eller annet enkelt bilde å ha i midten.....

Men man bør jo prøve jakka for å se hvilke størrelse man skal ha, til meg passet M i så fall...

Om dette, prøv å få med et bilde som symboliserer Troms fylke ;) Kanskje Istind eller noe i den duren :)

Ingen dum ide, men en ide er jo også å høre med sponsorer, som f.eks Trondsen, Istind Profil, o.s.v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette, prøv å få med et bilde som symboliserer Troms fylke ;) Kanskje Istind eller noe i den duren :)

Et bilde av en sløyd torsk sammen med en isbjørn burde gjøre susen :lol:

Jeg vil anta at å få til en "sponsoravtale" med Trondsen Bil burde være av interesse for dem? I motsatt fall blir det jo for dumt at de skal skumme fløten (les: økt fortjeneste) for at BMW miljøet i fylket blomstrer, uten å kunne yte litt igjen for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette, prøv å få med et bilde som symboliserer Troms fylke ;) Kanskje Istind eller noe i den duren :)

Et bilde av en sløyd torsk sammen med en isbjørn burde gjøre susen :lol:

Jeg vil anta at å få til en "sponsoravtale" med Trondsen Bil burde være av interesse for dem? I motsatt fall blir det jo for dumt at de skal skumme fløten (les: økt fortjeneste) for at BMW miljøet i fylket blomstrer, uten å kunne yte litt igjen for det.

Ja e skal ringe momento å høre hva Trondsen sier til dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trondsen er med å sponser ca 150-200 kr pr jakke :)

Genialt! :D Kjempebra initiativ, Thomas :) Du er sannelig avdelingens ildsjel, sammen med Dan :)

Takk.

Ja nå er det bare å melde sin interesse for jakker, så vi får et antall her, bilder kommer etter hvert.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...