tmice Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2008 Ja e SKAL få ho med på treffet,, helt sikkert, så du får ta deg en tur nordover:) Ja hun har vel slått på stortromma ja, bilen kosta jo 479 000,- 318, så "litt" utstyr har hun jo fått med seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Jeg har vært nordpå en gang med mx5'n, og med de norske veiene fra trøndelag og nordover så er det ikke noe som frister igjen Får skaffe meg bmw igjen så skal jeg cruise sverige nordover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Er det ikke det gamle MP bygget du tenker på eller er det det til høyre for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Det til høyre for det, tenker jeg. MP bygget er vel bare hybler/leiligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 Er nok der MP`n var i sin tid ja... på tide å få flere med så vi hopper opp igjen.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Nå har bilen sett ut som et takras i godt over 1 år pga filleting. Kanskje dette er en god grunn til å få den ferdig Jeg har en del små treningskooner. Så om det er en åpen plass tilgjengelig et sted. Kan vi kanskje stikke opp en liten autoslalom løype? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 Ja det her må virkelig være grunn til å få bilen i stand!! vi får høre om vi får låne en grusbane som er rett ved siden av :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Bør absolut være asfalt. Hvis ikke må alle holde god avstand, og sikkert mange som ikke vil prøve pga steinsprang. Vet for en del år siden at noen stakk en løype fra Scania, og ned mot den snuplassen i enden på Anslimoen/Moan. Men den veien er litt smal, og med en opphøyd gangvei? på ene siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 He he, ja tenkte ikke på steinssprut ... Ja det går jo ant å lode ned til Scania... Får bare ta med kjegler da de som har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Bør absolut være asfalt. Hvis ikke må alle holde god avstand, og sikkert mange som ikke vil prøve pga steinsprang.Vet for en del år siden at noen stakk en løype fra Scania, og ned mot den snuplassen i enden på Anslimoen/Moan. Men den veien er litt smal, og med en opphøyd gangvei? på ene siden. Er ganske så smalt der ja, men inne på scania er det god plass, hvis det ikke står så mange lastebiler der. Skulle hørt med de om vi fikk "showe" litt der (slite ut gamle vinterdekk o.l) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 Ja du får høre du som har dekk å slite ut Må man høre med "onkel" også da el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Det går kanskje å høre med scania om vi kan sette en slalomløype der. Og eventuelt med Onkel om det går å showe litt i enden på rundkjøringen. For om vi lager store svarte merker på plassen til Scania er det ikke så sikkert de vil ha flere klubber der. For de pleier å være greie med å låne ut plass til bilutstillinger/klubbtreff etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Kommer jeg da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2008 Se her ja, her kommer det jo flere inn, ja bare stå på!!!! vi må jo få til et skikkelig OPPMØTE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Ja jo flere jo bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå