tmice Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 Noen andre vi kan ha som sponsorer? GS Bildeler? Forslag thx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Koed Norge Du får ringe å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 Bedre med noen lokale tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefron Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Hallo.. hvordan melder man seg inn i BMWCCN troms? Har du kjennskap til e36 delebiler i området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvaag Hansen Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Hei Bra det endelig ble en avdeling i Troms! Velkommen Ildsjeler er toppen:-) Angående treffet deres. Skriv en"grei"info og send den til meg eller Kjetil Sømme så får vi lagt den inn i terminlisten på bmwccn.no Etter treffet er det viktig med en artikkel med masse bilder,slik at vi får det med i fahrfreude.(klubbens medlemsblad). Gjerne send til meg. Innmelding i Bmw Car Club Norway gjør du her http://www.bmwccn.no/nor/kapittel4/prof ... elding.htm Du blir medlem i den avdelingen som er nærmest ditt folkeregistrerte postnummer. Det kan ta litt tid fra du melder deg inn til du hører noe fra klubben. Dette skyldes at registeret ikke oppdateres jevnlig(minske jobben for vedkommende som gjør dette). Tar det derimot for lang tid.Send e-post til klubbens medlemsregister og spør etter velkomstpakke! register@bmwccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 Hei Bra det endelig ble en avdeling i Troms! Velkommen Ildsjeler er toppen:-) Angående treffet deres. Skriv en"grei"info og send den til meg eller Kjetil Sømme så får vi lagt den inn i terminlisten på bmwccn.no Etter treffet er det viktig med en artikkel med masse bilder,slik at vi får det med i fahrfreude.(klubbens medlemsblad). Gjerne send til meg. Innmelding i Bmw Car Club Norway gjør du her http://www.bmwccn.no/nor/kapittel4/prof ... elding.htm Du blir medlem i den avdelingen som er nærmest ditt folkeregistrerte postnummer. Det kan ta litt tid fra du melder deg inn til du hører noe fra klubben. Dette skyldes at registeret ikke oppdateres jevnlig(minske jobben for vedkommende som gjør dette). Tar det derimot for lang tid.Send e-post til klubbens medlemsregister og spør etter velkomstpakke! register@bmwccn.no Takk for info! det her kommer til å bli kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Visst M passer deg Thomas, passer M meg Mack logo synest jeg hadde gjort seg, det er jo ett symbol på Nord-Norge\Tromsø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 Visst M passer deg Thomas, passer M meg Mack logo synest jeg hadde gjort seg, det er jo ett symbol på Nord-Norge\Tromsø. Ja det er vel bare å ringe Mack da:) blir mye logoer:) Men man kan jo ikke bruke den uten å ha tillatelse da. Men jeg er nå egentlig ikke så gla i ALKOHOL reklame i forbindelse med BILER, men det er nå så.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Det er sant, dårlig kombinasjon. Men er glad i Mack da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 Det er sant, dårlig kombinasjon. Men er glad i Mack da Trodde det kun var Ekte Tuborg, men du er vel tom for det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 hehe, Tuborg er tingen, men gikk hardt utover beholdningen i helgen ja ;)men er vell noen igjen. Men Mack er blant topp 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 topp 5 HOHO Internhumor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Neon som er intereserte i BMWCCN avd. Troms Jakker? har fått et tilbud om Jakker, men jeg får ikke hvist de frem før om ca 1 uke...Prisen blir på ca 1000 + pr jakke, å dette er ingen "harry" jakke, med masse POWER reklame o.l. Det er en stormberg jakke i sort, med BMWCCN brodert på ryggen i jakkens søm farge... Pluss at det blir et eller annet bilde på ryggen, et helt greit merke... Jeg er MEGET interessert ! Kult med klubb-jakke da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Men du Cato? Kan jeg sette deg opp som kontaktperson også hvis noe skulle ha spørmål? Og har du en god forteller evne til å skrive artikler? Tjaaa, det skulle vel gå bra? Bare sett meg opp som en av kontaktpersonene Skal vel greie å få skrevet ned noen velvalgte ord, kan jo ikke ha brukt 17 år på skolebenken forgjeves Men jeg regner med at det ikke blir kun jeg som blir skibent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Men du Cato? Kan jeg sette deg opp som kontaktperson også hvis noe skulle ha spørmål? Og har du en god forteller evne til å skrive artikler? Tjaaa, det skulle vel gå bra? Bare sett meg opp som en av kontaktpersonene Skal vel greie å få skrevet ned noen velvalgte ord, kan jo ikke ha brukt 17 år på skolebenken forgjeves Men jeg regner med at det ikke blir kun jeg som blir skibent? Jeg og Stian skal se om vi får ned noen ord på papiret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå