bmwe34t Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 eg e nu me i alle fall å trur nu eg tar me begge bilan:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Jeg kommer. Forhåpentligvis med begge bilene også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minivafle Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 jeg kommer også så lenger ikke noe skjer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 jeg og brosjan kommer også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 Se her ja, her EKSPLODERER det jo Ja dere får bare bringe det gode budskapet videre igjen.... Flere som kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Må enda vente å se om æ får lappen telbake. Men hvis æ gjør d. Da e æ der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 Må enda vente å se om æ får lappen telbake. Men hvis æ gjør d. Da e æ der Har du ikke fått noen dato på når du får den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Vi må prøve å få det i avisa også Skader ikke med litt PR vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 Vi må prøve å få det i avisa også Skader ikke med litt PR vet du Det der måtte være verdens raskeste innlegg som vart sletta, logg av, logg inn, å legg inn på ny Ja vi må få med Nye Troms i så fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Vi må prøve å få det i avisa også Skader ikke med litt PR vet du Det der måtte være verdens raskeste innlegg som vart sletta, logg av, logg inn, å legg inn på ny Ja vi må få med Nye Troms i så fall Jeg tenkte før treffet, slik at alle som har interesse av det får vite om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 Vi må prøve å få det i avisa også Skader ikke med litt PR vet du Det der måtte være verdens raskeste innlegg som vart sletta, logg av, logg inn, å legg inn på ny Ja vi må få med Nye Troms i så fall Jeg tenkte før treffet, slik at alle som har interesse av det får vite om det Ja de som bor i de forskjellige regionene kan jo gjøre det, eller et eller annet medlem av styret! Vår innom for å se om ho "jakkedama" hadde gjort noe, men nei, skulle komme innom i morgen, da skulle ho ha en prøve klar.. så vi får se om man e i form til noe kjøring, slit litt med en knall influensa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Vi må prøve å få det i avisa også Skader ikke med litt PR vet du Det der måtte være verdens raskeste innlegg som vart sletta, logg av, logg inn, å legg inn på ny Ja vi må få med Nye Troms i så fall Jeg tenkte før treffet, slik at alle som har interesse av det får vite om det Ja de som bor i de forskjellige regionene kan jo gjøre det, eller et eller annet medlem av styret! Vår innom for å se om ho "jakkedama" hadde gjort noe, men nei, skulle komme innom i morgen, da skulle ho ha en prøve klar.. så vi får se om man e i form til noe kjøring, slit litt med en knall influensa Godt det ikke er bare meg som er syk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Må enda vente å se om æ får lappen telbake. Men hvis æ gjør d. Da e æ der Har du ikke fått noen dato på når du får den? Nei Men lure på om æ får lurt den tell mæ på 3 ukers regeln Det kan se sånn ut. Bare 2 daga igjen å har enda ikke hørt nokka!!! Men hvis ikke, så får det bare være Kanskje æ får sitte på en kompis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 19, 2008 Forfatter Share Skrevet September 19, 2008 Blir Jakkevisning neste uke, feberuke det her så det vart lite med aktivitet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 litt off-topic var du ute å fløy med modellfly her om dagen tmice? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå