MariusW Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Jeg fikk lappen i går.. (for andre gang, dro på politihuset å krangla den til meg ) Så skal ikke se bort ifra at jeg kommer. Klarer ikke bestemme meg! TromsøLAN her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Kom heller paa treff, spille data kan du gjore en annen gang Tenk hvor mange ganger du har vert paa lan i forhold til et rent BMW-treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Etter all sannsynlighet dukker nok jeg også opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Jeg fikk lappen i går.. (for andre gang, dro på politihuset å krangla den til meg )Så skal ikke se bort ifra at jeg kommer. Klarer ikke bestemme meg! TromsøLAN her nå Kjør bil mens du kan - kom på treffet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Annonseringen hjalp hvist litt, var noen som var innom kjøreskolen å spurte om hvor tid treffet skulle være, for det sto det INGENTING om i avisen.... Men de skulle dukke opp i 10-11 tiden... ugh... Men men, de finner det vel ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Leste i Fremover idag.. Bra artikkel med et flott bilde bilene våre ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Annonseringen hjalp hvist litt, var noen som var innom kjøreskolen å spurte om hvor tid treffet skulle være, for det sto det INGENTING om i avisen....Men de skulle dukke opp i 10-11 tiden... ugh... Men men, de finner det vel ut Litt snodig at det ikke sto klokkeslett for det presiserte jeg i mailen til dem Det ringte en journalist fra Nye-troms i dag og de vil dekke treffet Og i artikkelen til Fremover staar det at ingen kan matche BMW paa komfort, men det var ikke det jeg sa. Jeg sa at ingen kan matche BMW paa kombinasjonen av kjoreglede og komfort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Annonseringen hjalp hvist litt, var noen som var innom kjøreskolen å spurte om hvor tid treffet skulle være, for det sto det INGENTING om i avisen....Men de skulle dukke opp i 10-11 tiden... ugh... Men men, de finner det vel ut Litt snodig at det ikke sto klokkeslett for det presiserte jeg i mailen til dem Det ringte en journalist fra Nye-troms i dag og de vil dekke treffet Og i artikkelen til Fremover staar det at ingen kan matche BMW paa komfort, men det var ikke det jeg sa. Jeg sa at ingen kan matche BMW paa kombinasjonen av kjoreglede og komfort Ang, Nye Troms så kontakta e de i går, å da sa de at de skulle sende ut en He he, det e ikke alltid de skriver det man sier... blir gøy å se artikelen etter helga! JOHOOO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Naa blander jeg igjen, Det skal vere kjoreegenskaper og komfort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Naa blander jeg igjen, Det skal vere kjoreegenskaper og komfort Sport & Komfor Har fått JAKKA i dag, halv ferdig, men e tar den med på treffet så får folk se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 når kjører folk i fra tromsø? kanskje man kunne ha kjørt i sammla flokk? å det starter vel kl. 12 ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2008 når kjører folk i fra tromsø? kanskje man kunne ha kjørt i sammla flokk? å det starter vel kl. 12 ja? Hadde vært kult om dere kom samlet! de gjorde jo det fra Narvik sist, ser litt xtra pent ut! Vi starter kl 12 ja, da dere bør jo kjøre litt etter 10 fra Tromsø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Jeg er vel der mellom 1100 og 1130 tror jeg, saa lenge Thomas er der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Vi haaper paa at du kommer Har du meldt deg inn i klubben? Gratulerer med lappen Mest sannsynlig ser det ut for at jeg kommer ja. Har meldt meg inn i klubben og skal huske medlemspapirene hvis jeg dukker opp. Takk for gratulasjon. Skikkelig moro å kjøre rundt i 745'n gitt Får se om jeg orker å vaske bilen i morgen tidlig, må jo kjøre i 10 tiden for å være fremme til klokken 12 så. Regner sikkert uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå