Gå til innhold

BMWCCN avd.Troms. Treff Narvik 26 Sept, havnegata 2


tmice
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Annonseringen hjalp hvist litt, var noen som var innom kjøreskolen å spurte om hvor tid treffet skulle være, for det sto det INGENTING om i avisen....

Men de skulle dukke opp i 10-11 tiden... ugh...

Men men, de finner det vel ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonseringen hjalp hvist litt, var noen som var innom kjøreskolen å spurte om hvor tid treffet skulle være, for det sto det INGENTING om i avisen....

Men de skulle dukke opp i 10-11 tiden... ugh...

Men men, de finner det vel ut :)

Litt snodig at det ikke sto klokkeslett for det presiserte jeg i mailen til dem ;) Det ringte en journalist fra Nye-troms i dag og de vil dekke treffet :D

Og i artikkelen til Fremover staar det at ingen kan matche BMW paa komfort, men det var ikke det jeg sa. Jeg sa at ingen kan matche BMW paa kombinasjonen av kjoreglede og komfort :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonseringen hjalp hvist litt, var noen som var innom kjøreskolen å spurte om hvor tid treffet skulle være, for det sto det INGENTING om i avisen....

Men de skulle dukke opp i 10-11 tiden... ugh...

Men men, de finner det vel ut :)

Litt snodig at det ikke sto klokkeslett for det presiserte jeg i mailen til dem ;) Det ringte en journalist fra Nye-troms i dag og de vil dekke treffet :D

Og i artikkelen til Fremover staar det at ingen kan matche BMW paa komfort, men det var ikke det jeg sa. Jeg sa at ingen kan matche BMW paa kombinasjonen av kjoreglede og komfort :P

Ang, Nye Troms så kontakta e de i går, å da sa de at de skulle sende ut en :)

He he, det e ikke alltid de skriver det man sier... blir gøy å se artikelen etter helga! JOHOOO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når kjører folk i fra tromsø? kanskje man kunne ha kjørt i sammla flokk? å det starter vel kl. 12 ja?

Hadde vært kult om dere kom samlet! de gjorde jo det fra Narvik sist, ser litt xtra pent ut! :)

Vi starter kl 12 ja, da dere bør jo kjøre litt etter 10 fra Tromsø :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi haaper paa at du kommer :P Har du meldt deg inn i klubben? Gratulerer med lappen :D

Mest sannsynlig ser det ut for at jeg kommer ja.

Har meldt meg inn i klubben og skal huske medlemspapirene hvis jeg dukker opp.

Takk for gratulasjon. :)

Skikkelig moro å kjøre rundt i 745'n gitt ;)

Får se om jeg orker å vaske bilen i morgen tidlig, må jo kjøre i 10 tiden for å være fremme til klokken 12 så. Regner sikkert uansett. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...