tmice Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 Å nå får vi muligens KANON priser på tuning av biler også på treffet, så her e det bare å spre det glade budskapet!!!!! JOHOOO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Å nå får vi muligens KANON priser på tuning av biler også på treffet, så her e det bare å spre det glade budskapet!!!!!JOHOOO Lars Georg Storsletten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 Niks han som kaller seg isanfa her inne... han kommer å chipper for oss :)BILLIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Blir vel lite aktuelt for min del, men sikkert mange som kan ha nytte av det tilbudet. Chiper han både bensin og diesel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 Ja for din del er det vel rimelig uaktuelt :) Ja han chipper begge deler!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Ja du får høre du som har dekk å slite ut Må man høre med "onkel" også da el? Skeptisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 2, 2008 Forfatter Share Skrevet August 2, 2008 Ja med Andreas Nilsen som lensmann er det vel god grunn til å være SKEPTISK Han "hunta" meg mye i min pure ungdom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Kanskje jeg skulle chippet min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Kommer trillende fra Finnsnes jeg E46n har fått nye sko, så det må til! sikkert en kompis eller 2 som også er med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 3, 2008 Forfatter Share Skrevet August 3, 2008 Skal du ha flere nye sko til bilen så må du jo høre med meg har jo sikkert halv pris av det du betaler på finnsnes Du er velkommen! Å ta med deg flere "bimmere" !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Hehe, JEG kjøpte disse av en kompis til en fin pris Men han er på utkikk, så skal nevne det! Skal få med meg så mange som mulig! Visst han kommer å chipper til en billig pris, så er jeg intressert i det også! Gleder meg til dette ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 4, 2008 Forfatter Share Skrevet August 4, 2008 Ja han chipper til en billig pris, så nå skal jeg forsikre meg om at han kommer, noe jeg tror han gjør! Ja du får bare høre med han kompisen din, har BILLIGE dekk! å felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Æsj asså jeg drar i forsvaret den 14august, så jeg må se om jeg får permisjon, men satse på det sia jeg skal inn i Rustaleir... Trur broder Ken kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Ser virkelig fram til treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Ser virkelig fram til treffet Off topic: D.C.V fyller år i dag, gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå