Gå til innhold

BMWCCN avd.Troms. Treff Narvik 26 Sept, havnegata 2


tmice
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg snakket med mr Øvergård på trafikkkompetanse senteret, han skulle gi tilbakemelding på mail, men han var interesert i å leie ut banen, med instruktør og ferdig brøytet, har ikke peiling på hva det koster, men det hørtes dyrt ut i utgangspunktet, vi får se hva mailen sier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet at vw audi klubben hadde banekjøring på aspelund i fjord vinter.. går ant å høre pris der å..

å d e jo faktisk litt nermere å kjøre for folk som kjem fra narvik eller harstad..

Ja det e jo ingen dum idè, men det e jo enda lenge til det blir is....

Hva skal man finne på i mellomtiden?.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde gått ann :)

Vet om mange fine plasser man kunne stått parkert med bilene våre.. Spørsmåle er nok heller om det er ledig på en lørdagsformiddag.. sånn som di store parkeringsplassene rundt om her..

Jeg skal iallefall prøve å tenke ut hvor man kan evt ha et treff her i Narvik ! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tenkt litt endel på dette med flere medelemer osv. siden ikke alle er her, og det å gå i avisen er litt får hardt, så møter man jo på en hau med bmwer og bmw folk, så tenkte kanskje å lage ett skriv, som man feks. kunne legge på frontvinduet om det var en bmw som sto parkert en plass, der det står litt om oss, og hvordan man melder seg inn osv....med fordeler osv... man ser jo lett en bmw som noen leger sjæla si i, på både godt og ondt. kommer tilbake til dette når jeg har fått sankket med cato og skrubla ned noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tenkt litt endel på dette med flere medelemer osv. siden ikke alle er her, og det å gå i avisen er litt får hardt, så møter man jo på en hau med bmwer og bmw folk, så tenkte kanskje å lage ett skriv, som man feks. kunne legge på frontvinduet om det var en bmw som sto parkert en plass, der det står litt om oss, og hvordan man melder seg inn osv....med fordeler osv... man ser jo lett en bmw som noen leger sjæla si i, på både godt og ondt. kommer tilbake til dette når jeg har fått sankket med cato og skrubla ned noe.

Super tanke!!! Det der e nok ingen dum idè nei... :):):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan sa seg villig til og ordne med autoslalom hvis han hadde tid :)

Og om jeg skulle være bortreist når et treff er, så skulle det ikke være noe problem å låne kjeglene.

Er veldig enkelt å sette opp en løype.

Logo:

Det har vist kommet nye retningslinjer på hvordan logoen skal se ut. Så må få tak i disse. Og de nye logoene ser vist ganske anderledes ut en de gamle. Alle de gamle formene er ut, til fordel for et mer moderne åpent design. Om det er noe finere kan diskuteres, men det er uansett kun 1 fast "ramme" å velge nå.

Har fulle dager frem til Tirsdag med husrestaurering, så skal prøve å få tid til å sette meg ned å se på det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...