D.C.V Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Har hatt kontakt med Trondsen, å hvis de skulle ha en offisiell åpning så syns de det var et super bra tiltak fra oss å stille opp der.Så det der tror jeg kan bli KANON!! Så hvis noen å jeg håper de FLESTE kan, stiller vi opp der å får masse god pressedekning å reklame, det samme blir det jo for Trondsen! Har de flytter eller pusset opp lokalene? Jeg stiller selfølgelig med eller uten bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Noe nytt her? Vet du hvem øystein beddari er som bodde i bardufoss for en stund sidn er? Audi entusiast..kjøpte en tidligere TS racing audi... Ikke som jeg kommer på i farten..... Ok..driver ett tunig firma som heter BB RACING gjennom TS RACING. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Har hatt kontakt med Trondsen, å hvis de skulle ha en offisiell åpning så syns de det var et super bra tiltak fra oss å stille opp der.Så det der tror jeg kan bli KANON!! Så hvis noen å jeg håper de FLESTE kan, stiller vi opp der å får masse god pressedekning å reklame, det samme blir det jo for Trondsen! Har de flytter eller pusset opp lokalene? Jeg stiller selfølgelig med eller uten bil Du stiller MED bil!, de har vel bygd et nytt bygg der de selger bruktbiler, å det er åpnet, men de skal forhåpentligvis ha en offisiell åpning også Det MÅ bli bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 Noen som har peiling på hvordan det går med han som skulle sende ut mail til de som skrev seg opp på lista så alle fikk en oversikt over hvem som er hvem, m/ mail, tlf nr. o.s.v.?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Har bilen min tilbake på veien mandag-tirsdag. så er med jeg kansje time med at vi tar en tur på Yonas å spise pizza? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Noe nytt her? Vet du hvem øystein beddari er som bodde i bardufoss for en stund sidn er? Audi entusiast..kjøpte en tidligere TS racing audi... Ikke som jeg kommer på i farten..... Ok..driver ett tunig firma som heter BB RACING gjennom TS RACING. jeg kjenner han ganske godt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 Fortsatt ingen mail til de medlemmene som stilte opp på treffet.... hmm... du må sjekke det her DCV, blir litt slapt det her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Slabbedask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 noe nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Noen som har noen bilder fra begge treffene som kan brukes i farhfreude? Og er det ellers noe nytt, med tanke på reåpning av Trondsen bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet November 23, 2008 Forfatter Share Skrevet November 23, 2008 Noen som har noen bilder fra begge treffene som kan brukes i farhfreude? Og er det ellers noe nytt, med tanke på reåpning av Trondsen bil? Ikke hørt noe der enda, skal innom der i morgen, så da får jeg høre med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Stilig Håper det blir noe ut av det Og jeg trenger bilder fra treffene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 ja, nå må det skje noe her, syns det er alt får dårlig at det er så slappt kan sende bilder på mail til deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Send gjerne bilder på mail til meg også. Jeg satser på å ha et utkast til Fahrfreunde klart til Tirsdags ettermiddag/Onsdags formiddag, og trenger derfor bildene nokså kjapt.. De kan sendes til: cato.simonsen@jus.uit.no Skal vi finne på noe når jula nærmer seg, eller er det mange som reiser bort da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Send bare til Cato du Vi må vel få til noe før jul også Håper litt på Tronsden sin re-åpning Men vi finner vel på noe Hvis noen har forslag så hadde det vært bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå