ellingz1 Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Send gjerne bilder på mail til meg også. Jeg satser på å ha et utkast til Fahrfreunde klart til Tirsdags ettermiddag/Onsdags formiddag, og trenger derfor bildene nokså kjapt.. De kan sendes til: cato.simonsen@jus.uit.no Skal vi finne på noe når jula nærmer seg, eller er det mange som reiser bort da? må bli før den 12 des sender den til deg cato Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Er enig i at vi ikke kan havne på latsiden, men det kan ikke bare være opp til styret å finne på nye ting. Det må være opp til alle og komme med forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Sitter nå å skriver på artikkelen. Har bare mottatt bilder fra Mats så langt, men håper at også flere har muligheten til å sende over noen flere bilder SNAREST MULIG - særlig bilder fra det første treffet For øvrig synes jeg det var et flott initiativ Mats tok ved mailen han sendte rundt til styremedlemmene i går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Da var artikkel og bilder sendt til Geir i BMWCCN, slik at vi forhåpentligvis kommer på trykk i neste Fahrfreude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Jeg gjentar meg selv, Pizzakveld\ Sammenkomst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 vi har en felles mail rundt om til styre om ett møte, kan jo nevne hva den gr ut på. tid: lørdag 6 des kl. 12 sted: tromsø, enn eller anna plass hva: "street meet" med nåkka atåt/ pizza på jonas DETTE ER IKKE AVKLART ENDA men kon gjerne med komentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Jeg er litt usikker på om datoen passer for meg, men er i utgangspunktet med da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Jeg har ikke mottatt mail.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 nå skal du ha det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Mail mottat Jeg er selfølgelig med på et møte i Tromsø, men vi har julebord den 5.desember, men tror det skal gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 Fikk ikke tak i Jan Erik på Trondsen når jeg var der, så jeg får ta en tlf... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Du e her fortsatt Har du mye å gjøre om dagan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 jaja, ingen som har så masse å sei, men skal vi sei treff den 6? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 For min del går det bra, men jeg mener at samtlige av styret burde kunne møtes til ett styremøte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Jeg tar gjerne en tur til tromsø Var der forrige helg og helga før den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå