CrZyWiz Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 b0ssi: Hos Andrea? Har fri neste helg, så er vell ingen umulighet dette nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 b0ssi: Hos Andrea? Har fri neste helg, så er vell ingen umulighet dette nei Kjenner du ho ? Ho var hjemme i Narvik da. Har bare vært på besøk hos en kompis egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Nei, frøkna mi går i samme klasse som hun De er vell i Tromsø neste uke også, så timer vell bra å kjøre til tromsø på lørdagen,så kan man plukke tuppsa med seg hjemover i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Aha, ok Ja, de skal være denne uka og, så passer veldig fint å dra til Tromsø denne helga. Slipper hun å ta buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 Jeg har ikke mulighet til å stille på noe før etter 1.1.2009 Men etter det da kan jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Hvorfor det? sperrefrist? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Kansje greit med en opptelling! Hvor mange er det som har muligheten til helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Jeg kan ikke denne helgen.. Har siste jobb-helga før juleferien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Jeg vet ikke om jeg får til å stille til helga, det ser dessverre dårlig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Da mener jeg at vi heller får ta ett nyttårstreff år alle kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Enig Jo flere jo bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 ja var bare ett forslag får å få i gang noe men etter jul har jeg jo fått på 18" vinterdekk, så da blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 ja var bare ett forslag får å få i gang noe men etter jul har jeg jo fått på 18" vinterdekk, så da blir det bra Da mister du kanskje kontrakten din med Mesta og NCC om brøytingen av Tromsøs veier..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 ja,, men er bare å sette på splittere eller noe lavere så blir det gull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 ja var bare ett forslag får å få i gang noe men etter jul har jeg jo fått på 18" vinterdekk, så da blir det bra Jeg syntes det er kjempebra at du tar initiativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå