Gå til innhold

BMWCCN avd.Troms. Treff Narvik 26 Sept, havnegata 2


tmice
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi må prøve å få til ett treff til, men visst det skal være i heggelia så må vi flytte det pga at det bygget til venstre for trafikkolen er blitt et asylmottak.. Så jeg tror at det kan være fint å ha det på rustahøgda eller noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må prøve å få til ett treff til, men visst det skal være i heggelia så må vi flytte det pga at det bygget til venstre for trafikkolen er blitt et asylmottak.. Så jeg tror at det kan være fint å ha det på rustahøgda eller noe :)

God Ide!, er jo brøytet god plass der hvis man skal møtes der på vinteren, noen som tar kontakt for noe iskjøring? Aspelund?

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at de artiklene i farhrfreude var imponerende gode, der har du virkelig gjort en fableaktig jobb Cato :)

Tusen takk for det, Dan - det var morsomt å høre :)

Jeg går ut ifra at mitt eksemplar ligger i Tromsø, var ikke kommet i postkassen da jeg dro hjem på juleferie for ett par dager siden. Hadde de med mange bilder? :)

Noe jeg har gått glipp av skjønner jeg, blad? internettlink=? ANY :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter ett godt tips fra ett BMWCCN medlem, så er det nå opprettet facebook gruppe for BMWCCN Troms. Det er mye lettere for folk fleste å oppdatere seg på hva som skjer der. Samt "alle" er på facebook.

http://www.facebook.com/group.php?gid=5 ... 209&ref=mf

Her kan vi da oppdatere etterhvert som det blir planlagt treff o.l. samt distribuere meldinger til medlemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...