Gå til innhold

BMWCCN avd.Troms. Treff Narvik 26 Sept, havnegata 2


tmice
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det noen interesse for å ha en klubbstand på vårtreffet vårt på ACR i Juni? Det er fortsatt mange plasser igjen, men vi har et mindre område til rådighet i år, og det er allerede booket et par bilklubber og noen firmastands. En klubbstand koster ingenting ekstra utover vanlig deltakeravgift, men det må være litt organisert slik at det vises hvem som er der.

Er det noen som ønsker dette og kan ta ansvaret for at det blir gjort vil jeg anbefale å booke så tidlig som mulig.

Jeg har dessverre ikke tid til å gjøre noe da jeg er barnevakt for alle der inne, men parkerer gjerne bilen sammen med klubben.

12-14 Juni på ACR - www.sommertreff.no

(Av 158 påmeldte pr idag er det 14 BMW - Nesten 10% :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen interesse for å ha en klubbstand på vårtreffet vårt på ACR i Juni? Det er fortsatt mange plasser igjen, men vi har et mindre område til rådighet i år, og det er allerede booket et par bilklubber og noen firmastands. En klubbstand koster ingenting ekstra utover vanlig deltakeravgift, men det må være litt organisert slik at det vises hvem som er der.

Er det noen som ønsker dette og kan ta ansvaret for at det blir gjort vil jeg anbefale å booke så tidlig som mulig.

Jeg har dessverre ikke tid til å gjøre noe da jeg er barnevakt for alle der inne, men parkerer gjerne bilen sammen med klubben.

12-14 Juni på ACR - www.sommertreff.no

(Av 158 påmeldte pr idag er det 14 BMW - Nesten 10% :P )

Interesant interesant....

Det her må vel vi i styret finne ut av, er det mange som har muligheten å dra dit da så gi en lyd her, så kan vi jo kjøre BMW kolonne fra Tromsø, stoppe på Bardufoss ta de med, så i Narvik......

Ser for meg en flott "roadtrip" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig interessant dette :)

Nå snakket jeg med leder for nordlandsklubben og de er interessert at vi kommer å kjører med de :) Så får vi se..

Jeg for min del blir å prioritere ett reinspikka BMW treff fremfor alt mulig, pluss at det blir sikker mer kjøring på oss hvis vi drar da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig interessant dette :)

Nå snakket jeg med leder for nordlandsklubben og de er interessert at vi kommer å kjører med de :) Så får vi se..

Jeg for min del blir å prioritere ett reinspikka BMW treff fremfor alt mulig, pluss at det blir sikker mer kjøring på oss hvis vi drar da ;)

Blir nok inget rent BMW treff når det er noe i Mo I Rana, er vel for mange som reiser dit likevel, men vi kan jo ta det før eller etter, men jeg håper mange kan bli med hvis man blir en skikkelig gjeng som drar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMWCCN Nordland bruker jo å ha et treff for entusiastene og vi var velkomne til og være med ;)

Jeg syns vi skal prøve å få til ett treff til nå, kanskje i begynnelsen av Mars?

Så det håper jeg vi kan diskutere litt videre om hvor og når? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være et rent BMW treff 19. juni på ACR. Normalt sett er disse treffene bare et ettermiddag/kveldstreff, men med mange nok påmeldte kan det kanskje utvides til hele dagen? Ha dialog med Robert om det praktiske, så kan det sikkert bli et kanontreff. Interessen er der fra begge fylker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må være over en helg eller 2 dager for at det skal være intressant å kjøre nedover for min del.

Jeg er intressert i en BMW stand på sommertreffet :) Skal uansett ned dit for å strekke ut bena på banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må være over en helg eller 2 dager for at det skal være intressant å kjøre nedover for min del.

Jeg er intressert i en BMW stand på sommertreffet :) Skal uansett ned dit for å strekke ut bena på banen.

Ja du e vel stiv å støl etter tysklandsturen enda :)

Tenkte å på å dra nedover dit ja, får se hvordan timeplanen blir etter hvert..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...