M_Pia Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 ett vintertreff må vi få til snart... Ja, det synes jeg åsså Hvor vil folket møtes ? Har vært snakk om Tromsø. Å hva vil dere gjøre ? Ha et treff først og etterpå bowling, pizza.. osv ? Kom med forslag ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Ja, det må være over en helg eller 2 dager for at det skal være intressant å kjøre nedover for min del. Jeg er intressert i en BMW stand på sommertreffet Skal uansett ned dit for å strekke ut bena på banen. Det var jo et helgetreff før, men dårlig oppslutning har gjort det til hva det er i dag. Er rådyrt å arrangere treff på ACR i helgene, så 70 biler som det var i 2007 er i minste laget. Men ved høy nok interesse kan nok disse helgetreffene blusse opp igjen. Er opp til oss alle å gjøre noe med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Hadde vært fint å møttes i Tromsø, så bowling etterpå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 Hadde vært fint å møttes i Tromsø, så bowling etterpå ja. Bowling er gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 skal vi sette av en helg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 skal vi sette av en helg? Det e nok bare å sette en dato ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 skal vi sette av en helg? Det e nok bare å sette en dato ja! Ja er vel ikke værre enn det.. hehe Kanskje ta en helg om noen uker, slik at folk har tid til å sette av en dag i en helg, til et treff ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 skal vi sette av en helg? Det e nok bare å sette en dato ja! Ja er vel ikke værre enn det.. hehe Kanskje ta en helg om noen uker, slik at folk har tid til å sette av en dag i en helg, til et treff ? ja det er vel kanskje lurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Slutten av februar eller begynnelsen av mars passer gost for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Vil nok tro at etter vi er ferdig å bowle så er vi nok sultne også! Så kansje Yonas pizza? så får alle "utenfra" en smak av Tromsø i anledningen Det er bare å sette av en helg mot slutten av februar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bengt Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Må man være medlem i noen klubb for å delta eller? Høres jo skøy ut dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Du må ikke, bare å komme Jo flere vi er, jo bedre. Men visst du ønsker flere goder i form av rabatter o.l så kan du jo melde deg inn i BMWCCN. det gjør du på www.bmwccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bengt Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Okei! Tror nesten jeg må det da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 ja, passer også best for meg sluttan av feb. men er jo litt lenge til da... men det trnger jo ikke å være en lørdag? søndager er jo også flotte dager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Lørdag blir nok å passe best for meg uansett Har lang reising i forbindelse med jobb og da vil jeg ha mest mulig ut av Søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå