Gå til innhold

BMWCCN avd.Troms. Treff Narvik 26 Sept, havnegata 2


tmice
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bra du kjøpte den så fort, ellers hadde jeg ikke klart å styrt meg selv ;) Kjente jeg ble klam i fingra den dagen jeg fant annonsen. Grubla som verst, men kunne puste lettet ut når den sto som solgt. Siden da slapp jeg tenke mer på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du kjøpte den så fort, ellers hadde jeg ikke klart å styrt meg selv ;) Kjente jeg ble klam i fingra den dagen jeg fant annonsen. Grubla som verst, men kunne puste lettet ut når den sto som solgt. Siden da slapp jeg tenke mer på det ;)

Hehe, ja var vel 3 stk som hadde ringt før meg, så det var rett etter han hadde lagt den ut på nett. Så rakk ikke å gruble så mye :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG litt tilbake etter å ha jobbet meg halvt ihjel den siste måneden!!

Angående treff så hadde det vært morsomt å fått til noe etter påske, og Nordreisa er - i mine øre - ikke et dårlig alternativ. Er en del distanse å kjøre for mange, særlig for dem fra Narvik, men Nordreisa ligger jo tross alt i Troms fylke, det også. Hadde jo også vært morsomt å rekruttert noen medlemmer derifra.. :) Du kjenner vel de fleste som kjører Bimmer der oppe, Patrick? Og ta å fyr opp et bilde av nybilen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mange bilder av bilen enda, men her er et skittent av motorrom: bilder_0809_051.jpg

Kan alltids sjekke ut muligheter for sted og plass i Nordreisa, så kan vi jo som nevnt spise middag på bios eller noe. Tror det kunne blitt bra! 8)

Er ikke så alt for mange bmw`folk i reisa egentlig, men er noen stk der :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...