CrZyWiz Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Er vintertreff i helgen på NNTS. 400 for å få kjøre. http://www.nmkmidttroms.net/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Forslag til treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Forslag til treff? I Tromsø i påsken? Kommer med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Du som kjøpte den i Bodø? Jeg ville ha den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Forslag til treff? I Tromsø i påsken? Kommer med ny bil Hvilken bil har du kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Tipper E30 320is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 320is ja! Skal bestille Alpina felger til den snart! Herlig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Bra du kjøpte den så fort, ellers hadde jeg ikke klart å styrt meg selv Kjente jeg ble klam i fingra den dagen jeg fant annonsen. Grubla som verst, men kunne puste lettet ut når den sto som solgt. Siden da slapp jeg tenke mer på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Jeg syns det treffet som eventuelt skal være i påsken bør være en annen plass enn i tromsø, da vi har tenkt å legge ett treff til Tromsø den 30.Mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Jeg syns det treffet som eventuelt skal være i påsken bør være en annen plass enn i tromsø, da vi har tenkt å legge ett treff til Tromsø den 30.Mai Da fåreslår jeg Nordreisa etterfulgt av mat og drikke på Norges beste veikro: "Bios" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Bra du kjøpte den så fort, ellers hadde jeg ikke klart å styrt meg selv Kjente jeg ble klam i fingra den dagen jeg fant annonsen. Grubla som verst, men kunne puste lettet ut når den sto som solgt. Siden da slapp jeg tenke mer på det Hehe, ja var vel 3 stk som hadde ringt før meg, så det var rett etter han hadde lagt den ut på nett. Så rakk ikke å gruble så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 ENDELIG litt tilbake etter å ha jobbet meg halvt ihjel den siste måneden!! Angående treff så hadde det vært morsomt å fått til noe etter påske, og Nordreisa er - i mine øre - ikke et dårlig alternativ. Er en del distanse å kjøre for mange, særlig for dem fra Narvik, men Nordreisa ligger jo tross alt i Troms fylke, det også. Hadde jo også vært morsomt å rekruttert noen medlemmer derifra.. Du kjenner vel de fleste som kjører Bimmer der oppe, Patrick? Og ta å fyr opp et bilde av nybilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Jeg er med på Nordreisa Men jeg vil ta ferga fra Lyngseidet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Har ikke så mange bilder av bilen enda, men her er et skittent av motorrom: Kan alltids sjekke ut muligheter for sted og plass i Nordreisa, så kan vi jo som nevnt spise middag på bios eller noe. Tror det kunne blitt bra! Er ikke så alt for mange bmw`folk i reisa egentlig, men er noen stk der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Claus3000 Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Heisann! Må bare innom å gratulere med fin E30, Patrick! Var å så på denne et par dager før du hentet den, men da var den allerede bestillt av deg. Ett veldig bra utgangspunkt med så godt som null rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå