Patrick B Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Heisann! Må bare innom å gratulere med fin E30, Patrick! Var å så på denne et par dager før du hentet den, men da var den allerede bestillt av deg. Ett veldig bra utgangspunkt med så godt som null rust. Ja takker Veldig godt utgangspunkt, litt småtterier som må gjøres, men er bare kos fram mot sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisazza Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Kan de som e medlem i BMWCCN å HAR betalt si ifra her så e får en oversikt?Takker på forhånd! Kom gjerne med medlemsnummer! Hei. Er medlem av Bmwccn med medelmsnr 10730 å tenkte jegkunne registrere megi avd. Troms. Send meg gjerne en mail på stiankristiansen@epost.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Du er automatisk med under avd. Troms Så det skal du ikke tenke på, men følg med i tråden for jeg tror ikke det blir så lenge til neste treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Meld deg også inn under BMWCCN Troms på facebook, der vil også planlagte treff bli publisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Hva sier dere til et påske eller "after-eastern" treff i Nordreisa Lørdag den 11.april? Eller den 25.april Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Hva sier dere til et påske eller "after-eastern" treff i Nordreisa Lørdag den 11.april? Eller den 25.april Er med på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Klare du å finne en plass vi kan stå? Uten at vi blir jagd bort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Klare du å finne en plass vi kan stå? Uten at vi blir jagd bort.. Joda skal ikke være noen problem det. Kan ringe kommunehuset å høre om vi kan stå utenfor der. Er jo midt i sentrum så det hadde jo vært det beste, eventuelt kunne vi stått med videregående, passelig stor parkeringsplass utenfor der og midt med E6 så vi står godt synelig Skal sjekke litt opp, men vi må nesten bestemme oss for en dato da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Det må være avtalt på forhånd, slik at det er 100% greit at vi står der Datoen må settes ganske snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Det må være avtalt på forhånd, slik at det er 100% greit at vi står der Datoen må settes ganske snart Begge datoene blir jo nokså ukurrante i forhold til sommerhjul, men det er jo ingen hindring for å avholde et treff. 11. april kommer vel nokså tett oppi påskeferien, slik at mange kanskje er bortreist da..? Jeg så du hadde lagt infoen ut på FB Dan, får håpe på noe respons/diskusjon omkring datoene på ett eller begge disse forumene For meg passer begge disse helgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 La ut der i håp om en liten diskusjon rundt det men så langt har det vært stille.. Skrev og til tommy at han kunne sende melling til alle medlemmene av gruppa, men det har ikk skjedd enda tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Jeg kan få oppdatert, men trenger en eksakt dato. Skal vi velge 25 April slik at sommerdekkene får komme på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Jeg kan få oppdatert, men trenger en eksakt dato. Skal vi velge 25 April slik at sommerdekkene får komme på? Kan vi godt sender du beskjed til hvert enkelt medlem? Så får vi håpe på litt mer liv i gruppa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Jeg kan få oppdatert, men trenger en eksakt dato. Skal vi velge 25 April slik at sommerdekkene får komme på? 25. april passer trolig best for de fleste, selv om det 50/50 for om sommerhjulene er på bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Jeg tror og at 25. april er en bra dato ! Er det bestemt hvor treffet skal være ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå