M_Pia Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Fikk bilen min idag !! E46 316i M-Sport.. 2005 mod Kommer tråd om bilen i neste uke.. Reiser bort ikveld Snik-bilde av Widunderwerket (Litt OT, men klarte ikke dy meg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 Hey hey, grattis så masse! den var jo kjempefin, da stiller vi i samme klasse på treffet da! Kjører 316 jeg også da er planen :):)E46 Den der MÅ du jo bare komme på treffet med!!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Joda, jeg dukker nok opp ska du se Har vært ute å kjørt nå i noen timer, å jeg er totaly in love Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 He he, så bra! Jeg vart å in love når jeg henta 330, å nå blir det 316, men det er jo E46, så jeg er fornøyd uansett Den jeg henter er "litt" kremt .. penere en 330`n.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Synd at jeg ikke kan komme med min nye E34, da jeg har jobb den helgen! Lov å legge ut bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 Ja det var jo synd, men jeg regner med du har noen "bimmer" venner som du kan sende ! Bilder må du gjerne legge inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Viss det er greit, så reklamerer jeg for treffet på det lokale råne-forumet www.narvikstripa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Viss det er greit, så reklamerer jeg for treffet på det lokale råne-forumet www.narvikstripa.no Bare reklamer du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Kjører kanskje forbi da.. Har en ganske så orginal e39 520 touring.. Har nye lykter og grill som skal monteres denne uka.. Ka blir prisen på chipping? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Han skulle chippe bilene for 3800,-(pr.stykk) Å det er en bra pris, så nå har du sjansen. Ja du må stikke innom hvis du kjører forbi... det er bare å ringe hvis du ikke finner fram, men vi står "linet" ved E6, så det skal være greit å se oss... sender TLF nr på pm, så kan du ringe når du er i nærheten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 E det noe å hente på trimming av 2.0 litern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Kommer ifansa med den pimpa E46'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Si det, har ikke sett bilen hans før så det har e ingen peiling på .. Han hadde vel solgt bilen sin tror jeg... syns han skrev det til meg for en stund siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 E det noe å hente på trimming av 2.0 litern? diesel eller bensin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå