D.C.V Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 I nordreisa, men vet ikke hvor da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Da sier vi Nordreisa Lørdag 25. April. Angående hvor det blir så skal jeg ringe kommunehuset og høre om vi kan stå utenfor der, det blir midt i sentrum på Storslett. Eller rett over Bios (Norges beste veikro ) Bør vel også få et passelig tall over hvem som kommer? -Patrick Baird- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Får håpe det blir noen og det blir det nok dette må jo få litt forhåndsomtale i media Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Får håpe det blir noen og det blir det nok dette må jo få litt forhåndsomtale i media "Framtid I Nord" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Ja, blant annet, men dette er ett treff for hele troms så dey kommet nok i nordlys, fremover og kanskje nye troms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Noen kan jo skrive en kunngjøringsannonse å sende til samtlige aviser. Er jo verdt å bruke noen hundrelapper på å verve medlemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Noen kan jo skrive en kunngjøringsannonse å sende til samtlige aviser. Er jo verdt å bruke noen hundrelapper på å verve medlemmer Høres ut som du tar ansvaret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Veldig lite aktivitet her inne.. Men jeg har tenkt litt på kjørerute da. Hvis vi kjører fra Heggelia klokka 0800 så til Buktamoen der vi venter på de fra Finnsnes og omegn. Så kjører vi til Vollan og venter på de fra Tromsø, derifra til Lyngseidet hvor vi kan ta ferge over fjorden til Olderdalen da kan de fra Tromsø eventuelt da ferge over til Svensby og kjøre til Lyngseidet derifra.. På tur hjem tenkte jeg at vi kunne kjøre strake veien forbi Skibotn og hjem. Eller vi kan ta ferga begge veiene eller kjøre fastlandet begge veiene Vi må jo selfølgelig avtale dette litt nærmere.. Når det gjelder annonse/forhåndsomtale av dette så må vi ha spikra klokkeslett og dato (datoen blir den 25.04). Og vi må ha avklart hvor vi kan stå uforstyrret. Også håper jeg at noen sender ut invite og info på Facebook, for de fleste er nok ikke inne på gruppa og sjekker dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Høres ut som du tar ansvaret? Som D.C.V skriver må vi vel først fastslå nøyaktig hvem/hva/hvor/når. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Jeg kan sende invite, men må ha nøyaktig lokasjon også på plass før jeg kan lage event Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Da er det litt viktig at patrik ser dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 god plan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Gi meg beskjed med klokkeslett så sjekker jeg om det er noe andre aktiviteter som foregår utenfor kommune huset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Tror vi skal si klokken 1200 og utover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Tror vi skal si klokken 1200 og utover Den er god! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå