D.C.V Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Finner du ut i morgen om vi kan stå der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Finner du ut i morgen om vi kan stå der? Skal se hva jeg får til, men er på kurs i Rossfjorden hele uka. Hadde tenkt å troppe opp personlig på kommunehuset i neste uke. Kan selfølgelig ta en telefon også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Det lurestee er om du ringer, siden folke flest trenger litt tid på å bestemme seg, skaffe seg fri osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Den e grei, skal ringe imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Da har jeg snakket med kommunehuset, er bare å stille opp på framsiden på lørdag 25. April Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Da er det opp til tommy å få sendt ut invite på FB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Vart det bra nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 vi kan vel vente et par uker med å kontakte media? Har også en kollega som driver med chiptuning/xenon osv som gjerne kommer på treff. Og sikkert har noen gode tilbud på lur (Daltech tuning) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Men over til noe annet, vi skal ha ett treff samme helgen som dragen er i Tromsø ja? Ser for meg at det ville vært utrulig kos å ta det over en helg i Tromsø.(Dette gjør det også litt "lettere" for de som kommer kjørende langtifra(hint Narvik\Nord-Troms) F.eks treff -> Dragrace -> Cruise i byen. For så litt pilsing utpå kvelden, og en tur ut. Det tror jeg ville vært usannsynlig kos! En Tuborg eller 10 faller alltid i god smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Da ble det "berre lækkert" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Men over til noe annet, vi skal ha ett treff samme helgen som dragen er i Tromsø ja?Ser for meg at det ville vært utrulig kos å ta det over en helg i Tromsø.(Dette gjør det også litt "lettere" for de som kommer kjørende langtifra(hint Narvik\Nord-Troms) F.eks treff -> Dragrace -> Cruise i byen. For så litt pilsing utpå kvelden, og en tur ut. Det tror jeg ville vært usannsynlig kos! En Tuborg eller 10 faller alltid i god smak. Det må vi diskutere litt Ideen er kjempegod Og det er tiltenkt ett treff 30.Mai i Tromsø da det er draghelg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 høres bra ut:) CrZyWiz litt sånn topic, hvor er lodemiljøet på finnsnes? Er i Rossfjord på kurs hele uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Men over til noe annet, vi skal ha ett treff samme helgen som dragen er i Tromsø ja?Ser for meg at det ville vært utrulig kos å ta det over en helg i Tromsø.(Dette gjør det også litt "lettere" for de som kommer kjørende langtifra(hint Narvik\Nord-Troms) F.eks treff -> Dragrace -> Cruise i byen. For så litt pilsing utpå kvelden, og en tur ut. Det tror jeg ville vært usannsynlig kos! En Tuborg eller 10 faller alltid i god smak. Det må vi diskutere litt Ideen er kjempegod Og det er tiltenkt ett treff 30.Mai i Tromsø da det er draghelg Jess, det er den helgen jeg tenker på snuppen Patrick B: Hehe! Det er vell forsåvidt greit nok det! Litt redusert pga vinteren, men fortsatt "brukanes".(Er vell ikke uten grunn at stripa er norgeskjent? hehe) Er du her med E30n? Du får ta deg en tur innover å hilsepå når du har tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Håper på litt diskusjon rundt dette Hvem som kommer, hvilken rute osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 jippi er i førstegangstjeneste og kan desverre ikke bli med på dette! men håper det blir et bra street meet for dere! kommer neste gang! promiss;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå